Show simple item record

dc.contributor.advisorGülen, Dumrul
dc.contributor.authorÖksüz, Hamza
dc.date.accessioned2021-05-08T10:10:22Z
dc.date.available2021-05-08T10:10:22Z
dc.date.submitted2018
dc.date.issued2019-04-10
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/669814
dc.description.abstractTanımlayıcı tipteki bu araştırmam, Tekirdağ Belediyesi sınırları içinde yer alan, Tekirdağ Devlet Hastanesinin Evde Sağlık Hizmeti verdiği kişilerin hasta memnuniyetinin değerlendirilmesi amacıyla yapılmıştır. Veriler, 2013 yılı Şubat-Mart aylarında, 124 hasta veya hasta yakınına uygulanan anketlerden derlenmiştir. Tekirdağ Devlet Hastanesinin Evde Sağlık Hizmetleri kapsamında hizmet alan kişilere, hizmet alanların tamamı gönüllülük esasına göre yüz yüze görüşme yöntemiyle anket formları aracılığıyla toplanmıştır. Çalışmada kullanılan hasta memnuniyeti ve demografik bilgiler anketleri literatürden yararlanılarak oluşturulmuştur. Çalışmada kullanılan hasta memnuniyeti ve demografik bilgiler anketleri literatürden yararlanılarak oluşturulmuştur. Araştırmamızda hasta memnuniyetinin tüm boyutlarda yüksek olduğu görülmektedir.
dc.description.abstractIdentifier type, this research is located within the boundaries of the municipality of Tekirdag State Hospital Home Health Service evaluation of patient satisfaction of people gave. Data, the year 2013 February – March, 124 has been compiled from a survey applied to the patient or patient. Tekirdag State Hospital Home Health Services in the scope of the services to the people, all the service areas based on voluntary face-to-face interviews were collected through questionnaire method. The study used patient satisfaction and demographic information from the literature were created using surveys. The study used patient satisfaction and demographic information from the literature were created using surveys.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectSağlık Kurumları Yönetimitr_TR
dc.subjectHealth Care Managementen_US
dc.titleEvde sağlık hizmetleri ve hasta memnuniyeti
dc.title.alternativeHome health care and patient satisfaction
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2019-04-10
dc.contributor.departmentSağlık Yönetimi Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmHome care services
dc.subject.ytmHome health service
dc.subject.ytmPatient satisfaction
dc.subject.ytmState hospitals
dc.identifier.yokid10191383
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityNAMIK KEMAL ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid506348
dc.description.pages84
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess