Show simple item record

dc.contributor.advisorTosun, Cevat
dc.contributor.authorTokmak, Ahmet
dc.date.accessioned2021-05-08T10:10:20Z
dc.date.available2021-05-08T10:10:20Z
dc.date.submitted2010
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/669799
dc.description.abstractBu araştırmanın amacı, plansız gelişen turizmin, çevre ve toplumun üzerindeki olumsuz etkilerini azaltmak, halkın yaşam kalitesini arttırmak için kullanılabilecek olan, popülaritesi günden güne artan ve henüz üzerinde fazla çalışma bulunmayan ?Toplumsal Odaklı Pazarlama Felsefesi?nin ülkemiz ekonomisi için büyük önem taşıyan turizm sektöründe hizmet veren dört ve beş yıldızlı konaklama işletmeleri tarafından nasıl uygulandığını ölçmek ve değerlendirmektir.Toplanan veriler ile, dört ve beş yıldızlı konaklama işletmelerinin pazarlama faaliyetlerinde yer verdikleri toplumsal odaklı pazarlama uygulamaları tespit edilmiş, bu uygulamalardaki eksik yönler bulunarak çözüm yollarına ilişkin önerilerde bulunulmuştur.ANAHTAR SÖZCÜKLER: Turizm Pazarlaması, Toplumsal Odaklı Pazarlama Felsefesi, Konaklama İşletmeler
dc.description.abstractThe aim of this research is to determine practices of new and popular societal oriented marketing management philosophy which can help negative effects of unplanned tourism activities and improve societal welfare, by four and five star accommodation companies which are very important for national economy.By analyzing collected data, five and four star accommodation companies? societal oriented marketing implementations have been determined, deficient part of those implications have been discovered and some solutions have been proposed.KEYWORDS: Tourism Marketing, Societal-Oriented Marketing Management Philosophy, Accommodation Companiesen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectTurizmtr_TR
dc.subjectTourismen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleDört ve beş yıldızlı konaklama işletmelerinde toplumsal odaklı pazarlama uygulamaları
dc.title.alternativeSocietal marketing management implementations in four and five star hospitality companies
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentTurizm İşletmeciliği ve Otelcilik Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmMarketing
dc.subject.ytmMarketing methods
dc.subject.ytmSocial marketing
dc.subject.ytmOccommodation enterprises
dc.subject.ytmHotels
dc.identifier.yokid374796
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityMUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid263659
dc.description.pages128
dc.publisher.disciplineTurizm İşletmeciliği Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess