Show simple item record

dc.contributor.advisorErsöz Karakulakoğlu, Selva
dc.contributor.authorDemirel, Seda
dc.date.accessioned2021-05-08T09:09:41Z
dc.date.available2021-05-08T09:09:41Z
dc.date.submitted2013
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/664472
dc.description.abstractKüresellesme ve iletisim teknolojilerindeki gelismeler bircok alani olduğu gibi müşteri ilişkiler yönetimi kavraminida etkilemistir.Günümüzde sosyal Medya ve Sosyal ağlarin kullanimijin artmasi geleneksel müşteri ikaliplarinin değişime uğramasi ve bu değişim sonucu yemi müşteri istek ve ihtiyaclarinin ortaya cikmasi,geleneksel örgüt yapisijin degişmesine ve moddrn bir örgüt yapısının ortaya çıkmasına neden olmustur.Bu modern örgütler,müşteri odakli olarak calışan ve pazar payi elde etme hedefinin yerine müşteri elde etme ve müşteri bağlılığı sağlama hedeflerini koymustur.Bu kapsamda sosyal medya ve sosyal ağlari kullanan yeni müşterilere yönelik gelişen Sosyal Müşteri İliskileri Kavramı ve Sosyal Medya bu çalişmanın temel konusudur.Anahtar Kelimeler: Sosyal Medya, Sosyal Müşteri İlişkileri Yönetimi, Facebook
dc.description.abstractThe development in communication technologies and globalization have important impacts in several fields,such as customer relations menagement.Today,the increasing usage of social media and social networking causes a change in customer patterns.as a result of this change and new customer needs and wants emerges,the traditionla organizational structures change and new and modern organizational changes rises up.These modern organizations alimed to achieve customers and customer loyalty instead of achieving market share.So,in this context,the social customer relations management,which is intended to the customers that use social media and social networks and social media are the basis of this study.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleSosyal medya ve müşteri iliskileri yönetimi Facebook uygulamasi
dc.title.alternativeSocial media and CRM Facebook aplications
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentPazarlama İletişimi Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmCustomer relationships management
dc.subject.ytmSocial media
dc.subject.ytmFacebook
dc.subject.ytmCustomer relationship
dc.identifier.yokid464241
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityMALTEPE ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid327759
dc.description.pages106
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess