Show simple item record

dc.contributor.advisorEroğlu, Erhan
dc.contributor.authorYoğurtçuoğlu, Özlem
dc.date.accessioned2021-05-08T09:09:27Z
dc.date.available2021-05-08T09:09:27Z
dc.date.submitted2013
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/664369
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı, kurumlarda gözle görülemeyen değerlerden biri olan iletişim doyumunun incelenmesidir.
dc.description.abstractThe aim of this study is examining the communication satisfaction which is one of the unnoticed value in foundations.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleİletişim doyumunun çalışanlar açısından değerlendirilmesi: Arfesan Arkan Fren Elemanları Sanayi ve Ticaret A.Ş.`de bir uygulama
dc.title.alternativeAn evaluation of communication satisfaction from the point of employees: a practice in Arfesan Arkan Fren Elemanları Sanayi̇ ve Ti̇caret A.Ş
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.identifier.yokid10021667
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityMALTEPE ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid358108
dc.description.pages94
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess