Show simple item record

dc.contributor.advisorDemirtaş, Mine
dc.contributor.authorAydin, İlknur
dc.date.accessioned2021-05-08T09:09:26Z
dc.date.available2021-05-08T09:09:26Z
dc.date.submitted2013
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/664362
dc.description.abstractKüreselleşme, bilgi teknolojilerindeki gelişmeler ve iletişim teknolojilerindeki gelişmeler birçok alan üzerinde ciddi anlamda etkili olmuştur. Hizmet sektörü de bu alanlardan biridir. Hizmet sektörü teknoloji ve iletişim alanındaki gelişmeler sonucunda bilgiye kolaylıkla ulaşan ve ürün ile hizmetler ile ilgili karşılaştırmaları kolaylıkla yapabilen yeni müşteri formu ile karşı karşıya kalmıştır. Bunun yanı sıra, gelişen dünyada yeni ve müşteri odaklı birçok sektör ortaya çıkmıştır. Bu sektörler, yeni müşteri olarak tanımlanan müşteri kitlesi için kişiye özel hizmetler sunmaktadır. Kendi istek ve ihtiyaçları çerçevesinde şekillenen bu yeni hizmet anlayışını tercih eden müşteriler sayesinde bu sektörler yükselen birer sektör halini almıştır. Yükselen bu sektörlerden günümüz dünyasında en hızlı gelişen butik pastacılık sektörü bu çalışmanın temelini oluşturmaktadır. Butik pastacılık sektörü pazarlama, hizmet ve hizmet kalitesi açısından ele alınmıştır. Çalışmamızın evrenini İstanbul il sınırlarında Anadolu yakasında yer alan butik pastaneler oluşturmaktadır. Bu pastanelerden hizmet alan alt sınır 15 üst sınır 48 yaş ve üzeri olan tüketiciler ile pastane işletmecileri ise uyguladığımız anket çalışmasında örneklem grubumuzu oluşturmaktadır.Anahtar Kelimeler: Yeni Pazarlama , Hizmet Pazarlaması, Butik Pastacılık
dc.description.abstractGlobalization, developments in IT and communication technologies have dramatic effects in many areas. Service sector is one of those affected areas. The services sector, with the help of developments in technology and communication sectors, witness the emergence of a new form of customer, who easily reaches information and is able to make comparisons between the goods and services. Additionally, in the developing world, many new and customer oriented sectors emerged. Those sectors produce personal services for the cummunity so-called ?new customers?. Thanks to those customers who prefers this new service concept reflecting their personel wills and needs, these sectors became as emerging sectors. Boutique bakery sector, the fastest growing sector nowadays, is the basis of this study. Boutique bakery sector is examined in terms of marketing, service and service quality. The scope of this study is limited with the boutique bakeries located in the Anatolian side of Istanbul. The customers of these boutiqe bakeries between the ages of 15 and 48, and the bakery owners consists our survey group.Key Words: Emerging Markets, Service Marketing, Boutique Pastryen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectHalkla İlişkilertr_TR
dc.subjectPublic Relationsen_US
dc.titleYeni pazarlama stratejileri bağlamında butik pastacılık örneği
dc.title.alternativeA boutıque bakery sample in the context of new marketing strategıes
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentPazarlama İletişimi Ana Bilim Dalı
dc.identifier.yokid10019832
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityMALTEPE ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid344820
dc.description.pages95
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess