Show simple item record

dc.contributor.advisorUğurlu Akbaş, Özge
dc.contributor.advisorDemirtaş, Mine
dc.contributor.advisorAkkaya, Burcu
dc.contributor.authorİriç, Adem
dc.date.accessioned2021-05-08T09:09:20Z
dc.date.available2021-05-08T09:09:20Z
dc.date.submitted2014
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/664312
dc.description.abstractKüreselleşme ve bilgi teknolojilerindeki gelişmeler, `yeni müşteri` olarak tanımlanan, satın alma davranışı öncesinde küresel dünya pazarındaki ikame ürünler ve hizmetler ile ilgili araştırma yapan ve bunları benzerleri ile karşılaştırdıktan sonra karar veren bir müşteriyi doğurmuştur. Müşteri memnuniyetinin ve tatminin zorlaştıran bu durum, üreticileri ve hizmet verenleri müşteri odaklı pazarlama stratejilerine yönlendirmiştir. Müşteri ilişkileri yönetimi bu gereklilik üzerine gelişmiş ve günümüzde son derece önemli bir kavram olarak pazarlama disiplinindeki yerini almıştır. Bu çalışmanın temel amacı, özel okullarda eğitim dışında verilen hizmetlerin müşteri memnuniyeti üzerine olan etkisini müşteri ilişkileri yönetimi bakış açısı ile ele almak ve değerlendirmektir.
dc.description.abstractThe rapid changes in the information technologies and the impact of globalization impresses changes in the customer behaviors. The `new customers` the customer behaviors changed. The `new customers` are researches the substitute goods and services and make comparisons among the goods and services before buying it. This situation obstructs to maintain customer satisfaction and pleasure. For procuring customer satisfaction and pleasure the suppliers steer for customer oriented marketing strategies. Customer relationship managemet is developed because of this steer of the suppliers and take the place in the marketing literatüre. The aim of this study is to analyze and evaluate the impact of the services except the education service in the private schools.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.subjectHalkla İlişkilertr_TR
dc.subjectPublic Relationsen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleHizmet pazarlaması bağlamında ortaöğretim kurumlarında eğitim dışında verilen hizmetlerin müşteri memnuniyetine etkisi üzerine bir araştırma
dc.title.alternativeA research on the impact of services out of education given in the high school education institutions in context of service planning on customer satisfaction
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentHalkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmService marketing
dc.subject.ytmSecondary education schools
dc.subject.ytmCustomer satisfaction
dc.subject.ytmSpecial schools
dc.subject.ytmParents
dc.subject.ytmMarketing
dc.subject.ytmMarketing communication
dc.identifier.yokid10032321
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityMALTEPE ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid358137
dc.description.pages149
dc.publisher.disciplinePazarlama İletişimi Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess