Show simple item record

dc.contributor.advisorAksoy, Levent
dc.contributor.authorBayraktar, Özgür
dc.date.accessioned2021-05-08T09:09:09Z
dc.date.available2021-05-08T09:09:09Z
dc.date.submitted2014
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/664233
dc.description.abstractDijitalleşen dünya pazarı her geçen gün faaliyet alanlarını ve etkinliğini genişletmektedir. Bu yüzden iletişim modelleri de kendini güncelleyerek dijital çağa uymaya başlamıştır. Oyunlaştırmayı ele almamıza sebep olan nokta burasıdır. Çünkü dijital iletişim düzleminde oyunlaştırma son derece cazip fırsatlar sunmaktadır.Oyunlaştırmanın geleceğini ve olanaklarını çözümlemek için geçmişini anlamak gerekir. Bu tezin konusu da oyunlaştırmanın sunduğu fırsatlar, geçmişi ve geleceğidir;savunduğu fikir ise, oyunlaştırmanın iletişim kanalları için daima kullanılabilir ve faydalı olduğudur.Oyunlaştırma en temel olarak dijital pazarlama için önemli fırsatlar sunmaktadır. Fakat bunun yanında politika ve sosyal sorumluluk projeleri düşünüldüğünde de önemli ölçüde faydalı bir iletişim kanalıdır. Hatta oyunlaştırmanın kendisi bir gelir modeli şeklinde planlanabilir.Anahtar Kelimeler: Oyunlaştırma, Dijital İletişim, Dijital Pazarlama
dc.description.abstractThe world market which getting digital is maximizing its scope and efficiency. For this reason comminication models has started to updating themself for adept to digital age. It's the why we are thinking about the gamification. Because gamification is offering so piquant oppurtunities in the digital communication plaftorm.For analyzing future and potential of gamification, we should understand past of gamification. Issues of this thesis are the oppurtunities which gamification's presents and future of gamification, so naturally past of gamification also. The defend the opinion of the thesis is gamificiation is so useful and so profitable.Gamification, basically, provides significant opportunities for digital marketing. Besides, it is a beneficial communication channel regarding political and social responsibility projects. In fact, gamification itself might be determined as a monetization model.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİletişim Bilimleritr_TR
dc.subjectCommunication Sciencesen_US
dc.titleBir iletişim modeli olarak oyunlaştırma
dc.title.alternativeGamification as a communication model
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmGamification
dc.subject.ytmDigital communication
dc.subject.ytmElectronic marketing
dc.subject.ytmCommunication models
dc.identifier.yokid10057629
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityMALTEPE ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid389806
dc.description.pages85
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess