Show simple item record

dc.contributor.advisorÜlger, Gürdal
dc.contributor.authorGülay, Belis
dc.date.accessioned2021-05-08T09:08:30Z
dc.date.available2021-05-08T09:08:30Z
dc.date.submitted2016
dc.date.issued2019-09-16
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/663923
dc.description.abstractGünümüz küresel çağda, teknolojinin ilerlemesi ve gelişmesiyle birlikte kitle iletişim araçları da gelişmekte ve değişmektedir. Dolayısıyla kuruluşlar da bulundukları statükoyu korumak adına, günümüz çağına ayak uydurarak teknolojinin nimetlerinden yararlanmaktadırlar. Kurumlar veya kuruluşlar kendilerine çeşitli yöntemler belirlerler ve bu doğrultuda yönetim işlerini devam ettirirler. Kendilerine belirledikleri hedef yol, onların toplum gözünde nasıl olmak istedikleri yönündeki yoldur. Kurum ve kuruluşlar, bu yöntemi izlerken çeşitli halkla ilişkiler faaliyetlerinden ve iletişim kuramlarından destek alırlar. Aldıkları bu destek doğrultusunda kurumlarını yönetir ve hatta yeni bir kavram olan yönetişim kavramını da örnek olarak ortaya koyarlar. Bu bağlamda; çalışmamızda kurum ve kuruluşların esas aldıkları iletişim modelleri ve halkla ilişkiler çalışmaları, kullanmış oldukları yönetim modelleriyle ilişkilendirilerek incelenmiştir.Anahtar Kelime: İletişim Kuramları, Halkla İlişkiler Modelleri,Yönetişim, Yönetim Modelleri.
dc.description.abstractIn today's global era, the mass media with the progress and development of technology is also evolving and changing. Thus, they maintain the status quo on behalf of the organization and benefit from the blessings of keeping up with today's technology age. Institutions or organizations are various methods and determine their management continued to work in this direction. They set themselves the target path, the path toward how they want to be in the eyes of their community.Institutions and organizations, this method of watching a variety of public relations and communication theory, they receive support from their activities. In line with this support they received manages the organization and even the concept put forward as an example of a new concept of governance.In this context, In our study, institutions and the principles they received communication models and examining public relations activities, it will be examined with the management model they have used.Keywords: Theories of Communication, Public Relations Models,Governance, Management Models.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectHalkla İlişkilertr_TR
dc.subjectPublic Relationsen_US
dc.subjectSivil Havacılıktr_TR
dc.subjectCivil Aviationen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleHalkla ilişkilerde mükemmellik yaklaşımı ve işletme stratejilerindeki rolü (TAV Havalimanları örneği)
dc.title.alternativeExcellence in public relations approach and the role of business strategy (Sample of TAV Airports )
dc.typedoctoralThesis
dc.date.updated2019-09-16
dc.contributor.departmentHalkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmPublic relations
dc.subject.ytmPerfection
dc.subject.ytmBusiness strategies
dc.subject.ytmAviation sector
dc.subject.ytmTAV
dc.subject.ytmManagement models
dc.identifier.yokid10124964
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityMALTEPE ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid447700
dc.description.pages187
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess