Show simple item record

dc.contributor.advisorTaşkın, Ercan
dc.contributor.authorAzimov, Sarmaz
dc.date.accessioned2021-05-08T09:01:57Z
dc.date.available2021-05-08T09:01:57Z
dc.date.submitted2020
dc.date.issued2021-03-05
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/661327
dc.description.abstractŞehirlerin marka şehir olma sürecinde doğal olarak şehirler tanınırlığını daha fazla artırmak zorundadır. Özellikle turizm sektöründe şehirlerin gücünü ortaya çıkarmak için internet ortamı ve sosyal medya araçları yoğun bir şekilde kullanılmaktadır ve internet alanında oluşturulan kentlerin sosyal medya hesapları şehrin tanıtımına faydası bulunmakta ve turizm hareketlerini kolaylaştırmaktadır. Bu çalışmanın amacı, marka, markalaşma, internet, sosyal medya kavramları ışığında, şehir markalaşma sürecine internet ve sosyal medya araçlarının rollerini ortaya çıkarmaktır. Kentler, daha da fazla ziyaretçiyi ve kârlı yatırımı çekme ve daha da kalifiye iş gücünü barındırma ve sahip olduğu değerleri koruma, geliştirme motivasyonuyla kurum markaları gibi yönetilebilmektedir. Bu sebeple kent markasının yönetim sürecinin bir parçası olan kent tanıtımında medyanın rolü göz ardı edilemez. Teknolojideki gelişmeler, internet kullanım oranındaki hızlı artış ve daha fazla insanın her geçen gün çevrimiçi platformlarda aktif olması nedeniyle kent markaları da sosyal medyayı aktif olarak kullanmaktadır.Anahtar Kelimeler: Marka, Sosyal Medya, Tr33 Bölgesi, İçerik Analizi, Şehir Markası
dc.description.abstractIn the process of becoming a brand city, cities naturally have to increase their awareness more. Especially in the tourism sector, internet environment and social media tools are used extensively to reveal the power of cities. Social media accounts of the cities are beneficial for the promotion of the city and facilitate tourism movements. The aim of this study is to reveal the roles of internet and social media tools in the city branding process in the light of the concepts of brand, branding, internet and social media. Cities can be managed like corporate brands with the motivation to attract more visitors and profitable investments, host more qualified workforce, protect and develop their values. For this reason, the role of the media cannot be ignored in the promotion of the city, which is a part of the management process of the city brand. The advances in technology, the rapid increase in internet usage rate and the interest in the use of online platforms lead city brands to use social media actively.Keywords: Brand, Social Media, Tr33 Region, Content Analysis, City Branden_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleŞehir markalaşmasında sosyal medyanın rolü: TR33 bölgesinde bir uygulama
dc.title.alternativeThe role of social media in city branding: An application in TR33 region
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2021-03-05
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.identifier.yokid10292767
dc.publisher.instituteLisansüstü Eğitim Enstitüsü
dc.publisher.universityKÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid656568
dc.description.pages135
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess