Show simple item record

dc.contributor.advisorBüyükdoğan, Birol
dc.contributor.authorÖzyalvaç, Serpil
dc.date.accessioned2021-05-08T08:57:39Z
dc.date.available2021-05-08T08:57:39Z
dc.date.submitted2017
dc.date.issued2021-01-23
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/660126
dc.description.abstractÜlkemizde 1982 yılında 27 olan üniversite sayısı günümüzde 200'e yaklaşmış ve bu süreçte öğrenci sayısı ve öğretim elemanı sayılarında da yüksek oranlarda artış meydana gelmiştir. İstanbul, Ankara, İzmir başta olmak üzere tüm kentlerimizde üniversiteler açılmış olup, Anadolu kentlerimizde üniversite sayılarının da dörde beşe çıktığı gözlenmektedir. Ülkemizin siyasi, ekonomik ve sosyal anlamda dönüştüğü 21. yüzyılın başlarında yükseköğretimde sunulan hizmetlerin kalitesi, dünya standartlarında etkin ve rekabetçi bir yükseköğretim sistemine ulaşabilme açısından önem arz etmektedir.Bu çalışmanın amacı; yükseköğretimde artan talebi karşılamaya dönük olarak açılan vakıf üniversitelerinde hizmet kalitesinin öğrencilerin gözünden değerlendirilmesi yolu ile durum tespiti yapmak, öğrencilerin geri bildirimleri doğrultusunda hizmet kalitesinin yükseltilmesi anlamında güçlü ve iyileştirilmesi gereken noktaların belirlenmesi ve çözüm önerileri ortaya koyabilmektir.
dc.description.abstractThe number of universities in Turkey has representation. Universities have been established in all cities, especially in Istanbul, Ankara and increased from 27 in 1982 to nearly 200 in the recent years, consequentially there is a significant rise in staff and student Izmir, and the number of universities in Anatolian cities has also increased to four or five. The quality of services offered in higher education at the beginning of the 21st century, when Turkey was transformed politically, economically and socially, is of importance in terms of achieving an effective and competitive higher education system at world standards.The purpose of this study is to determine the points that should be improved and strengthened in the sense of improving/meliorating the quality of service in the direction of the feedback of the students, and to propose solutions, in order to analyze the current status of nongovernment, for profit universities with a board of trustees founded to meet increasing demands in higher education.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleÜniversitelerde hizmet kalitesinin değerlendirilmesi: Vakıf üniversitesi örneği
dc.title.alternativeEvaluation of service quality in university: Foundation university sample
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2021-01-23
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmQuality
dc.subject.ytmService quality
dc.subject.ytmEvaluation
dc.subject.ytmUniversities
dc.subject.ytmFoundation universities
dc.subject.ytmEducational assessment
dc.identifier.yokid10178524
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityKTO KARATAY ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid485012
dc.description.pages121
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess