Now showing items 1-2 of 2

    • Sosyal medyada kullanılan reklamların tüketicilerin satın alma davranışlarına etkisi 

      Canli, Mehmet (KTO KARATAY ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Sosyal medya son birkaç yıldır internet reklamcılığının en fazla yoğunlaştığı sanal platform olmuştur. Facebook, Twitter bu konuda çok etkili şekilde kullanılmaktadır. Böyle olunca da tüketici davranışlarının yeni bir ...
    • Yerel medyada tarım reklamlarının çiftçiler üzerindeki etkileri 

      Yarali, Mustafa Cihan (KTO KARATAY ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-04-07)
      Yerel medya, yöre halkının ister olumlu isterse olumsuz konularda seslerinin duyurulmasında önemli bir misyona sahiptir. Yöre insanlarının talep ve şikâyetlerinin yerel yönetimler ile fark edilmesinde bir köprü görevi gören ...