Show simple item record

dc.contributor.advisorGüvenir, Osman Murat
dc.contributor.authorŞimşek, Gülsüm
dc.date.accessioned2020-12-04T08:09:46Z
dc.date.available2020-12-04T08:09:46Z
dc.date.submitted2015
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/64579
dc.description.abstractSiyasal iletişim, insan yaşamının en önemli unsurlarından birisi olan iletişim ile güç ve iktidarı temsil eden siyaset kavramının birleştiği noktada ortaya çıkmaktadır. Seçim dönemlerinde ön plana çıktığı düşünülen siyasal iletişim, bireylerin yaşamlarının her anında gazete, televizyon, internet, dergi, sinema vb. medya araçları ile yüz yüze oldukları bir kavramdır. Siyasi aktörler ya da kurumlar görsel, işitsel, duyusal araçları propaganda, reklam, pazarlama gibi iletişim yöntemlerini kullanarak hedef kitleye veya seçmene ulaşıp onların siyasi tercihlerini ve algılarını etkileyebilmeyi ve yönlendirebilmeyi amaçlamaktadırlar.Anahtar Sözcükler: iletişim, siyaset, siyasal iletişim, yerel basın
dc.description.abstractPolitical communication emerges on the point where the communication which is one of the most significant part of human life and politic swhich represents the power and pability combine. Believed to be popular only during the elections, political communication is a concept that comes to the stage almost every moment of human lives witht he media tools such as newspaper, television, internet, magazine and cinema. Political actors or institutions aim at effecting and directing the voters or target group's political preferences and perceptions by using visual, audial, sensoria lcommunication methods such as publicity, advertisements, marketing.Key Words: communication, political, political communication, local mediaen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectSiyasal Bilimlertr_TR
dc.subjectPolitical Scienceen_US
dc.subjectİletişim Bilimleritr_TR
dc.subjectCommunication Sciencesen_US
dc.title2014 yerel seçimlerinde Osmaniye`de yerel basının siyasal partilere yaklaşımı
dc.title.alternativeThe approach of local media to political parties and candidates in Osmaniye for 2014 local election
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentHalkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı
dc.subject.ytmElections
dc.subject.ytmLocal electiond
dc.subject.ytmPress
dc.subject.ytmLocal press
dc.subject.ytmPolitical parties
dc.subject.ytmCommunication
dc.subject.ytmPropaganda
dc.subject.ytmOsmaniye
dc.identifier.yokid10067362
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityBAŞKENT ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid383861
dc.description.pages215
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess