Show simple item record

dc.contributor.advisorOksay, Serhan
dc.contributor.authorFidanligül, Cemil
dc.date.accessioned2021-05-08T08:06:07Z
dc.date.available2021-05-08T08:06:07Z
dc.date.submitted2006
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/641723
dc.description.abstractE-ticaret günümüzde iş dünyasyndaki en büyük eğilimdir. E-ticarete yönelikhareket, insanların satın alma ve satma alışkanlıklarynda çarpıcı bir değişiklikyaratmaktadır. İş tanımı artık eskisi gibi `herkes için bir` kavramyndan çıkmış ve bukavram tercihlerle belirlenen bir tüketici ekonomisine dönüşmüştür. Bu tercihler,sadece ürün ve fiyat bağlamında değil, yüz yüze veya internet üzerinden alış-verişyapylan çevre anlamındadır. Bu devir sadece geleneksel işlerin diğer işlerle internetüzerinden işgörmekte olduğu bir devir değildir. Aynı zamanda mesleklerin ve işlerintüketiciyle ya da tüketcilerin kendi aralarında da gerçekleşen ticari eylemleri dekapsamaktadır. Bu tez e-ticaret modellerinin birbirleriyle farklılıklarını, benzerlikleriniincelerken, e-ticaretin ekonomik ve sosyal etkilerini de ortaya koymaktadır.
dc.description.abstractE-commerce is the largest emerging trend in business today. The movement intoe-commerce is dramatically changing the way people buy and sell. Business is nolonger a one for all concept, that concept is being replaced by a consumer economy thatis driven by choice. These choices are not only in product and price but in shoppingenvironment as well, where their transactions can take place face to face or in an onlineenvironment. Not only are traditional businesses completing their transactions withother businesses in such an online format, but such transactions are taking placebetween businesses and consumers as well as consumers to consumers. The followingpaper outlines some of the differences and similarities of each of these e-commercemodels and e-commerce impacts.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEkonomitr_TR
dc.subjectEconomicsen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleElektronik ticaretin gelişen bir pazarlama ve dağıtım kanalı olarak mal ve hizmet piyasalarına etkisi
dc.title.alternativeImpacts of e-commerce on goods and services market as an evolving marketing and delivery channel
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.identifier.yokid149438
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityKADİR HAS ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid186963
dc.description.pages104
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess