Show simple item record

dc.contributor.advisorAltuner, Doğan
dc.contributor.authorMidilli, Özlem
dc.date.accessioned2021-05-08T08:05:03Z
dc.date.available2021-05-08T08:05:03Z
dc.date.submitted2011
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/640951
dc.description.abstractAraştırma, betimsel yöntemde tarama modelinde bir araştırmadır. Araştırmanın amacı hizmet sektöründe müşteri memnuniyetinin pazarlamaya etkisini incelemektir. Araştırmada bu amaca ulaşabilek için müşteri memnuniyetinin boyutlarını belirleyerek bu boyutlar arasındaki ilişkileri incelemek hedeflenmiştir. Boyutlararası ilişkinin incelenmesinde nedensellik etkilerinin ele alınmasına öncelik verilmiştir. Araştırmada ayrıca müşteri memnuniyetinin boyutlarının müşterilerin özelliklerine göre nasıl farklılaştığı, müşteri memnuniyeti boyutlarının hangi müşteri özelliklerinden ve ne derece etkilendikleri araştırılmıştır.
dc.description.abstractThis study is a descriptive method survey modelled research. Purpose of study is to analyze effect of customer satisfaction on marketing in service industry. In order to that it is aimed to determine dimensions of customer satisfaction and to analyze relations among them. Causality effects have priority in those multidimensional relationship analyses. It is also studied how customer satisfaction differs as per customer characteristics, in what degree customer satisfaction is affected by which customer characteristics.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleHizmet sektöründe müşteri memnuniyetinin pazarlamaya etkisi
dc.title.alternativeHizmet sektöründe müşteri memnuniyetinin pazarlamaya etkisi
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmMarketing
dc.subject.ytmService sector
dc.subject.ytmCustomer satisfaction
dc.subject.ytmCustomers
dc.identifier.yokid392338
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityKADİR HAS ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid277349
dc.description.pages123
dc.publisher.disciplineİşletme Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess