Show simple item record

dc.contributor.advisorAkser, Ali Murat
dc.contributor.advisorPolat, İsmail Hakkı
dc.contributor.authorÖzkan, Kamil Mehmet
dc.date.accessioned2021-05-08T08:04:48Z
dc.date.available2021-05-08T08:04:48Z
dc.date.submitted2012
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/640775
dc.description.abstractTablet, eski çağlardan beri bilgi paylaşımı ve aktarımı için önemli bir araç olmuştur. Önceleri taş ve metal tabletler üzerine bilgiler yazılır, paylaşırlıken, modern çağlarda elektronik alanındaki gelişmeler tabletleri de dijitalleştirdi. 19. yy'lın sonlarına doğru bugünkü tabletlerin ataları üzerinde çalışmaya başlayan insanoğlu, ancak 21. yy'lın başlarında elektronik tabletleri yaygın olarak kullanmaya başladı. Ancak bu sefer sadece bilgi paylaşımı için değil, yer-zaman-mekan kapsamında aynı zamanda bilgi üretme aracı, bunun yanında ürünlerin reklamlarının yapıldığı, ticaretin bu tabletler üzerinden de yapıldığı bir formatta karşımıza çıktı. Bu çalışma ile tablet cihazlar nedir, ülkemizde ve dünyada tablet cihaz kullancısı kimdir ve tablet cihazları nasıl kullanıyorlar, pazarlama aracı olarak tablet cihazlarda yayınlanan yeni nesil reklamların etkinliği, tabletler satış kanalı olarak kullanılabilir mi, yeni nesil dijital yayıncılık ve reklam ilişkisinde tabletin rolü konularında eleştirel bakış ve kullanıcının bahsi geçen konularda davranışlarının ölçümlerine değilinmiştir.
dc.description.abstractTablet, used as a information sharing tools for thousand years. Firstly information is written on stones and metal pieces and named tablet. In modern age, after electronic revolution information sharing way is changed Stones to electronical devices. First patent is taken lat 1880s and after 120 years, in 2010 after Ipad devices launch, electronical tablet devices became very popular. Electronical tablets uses not only information like older counterparts, but also creating contextual information, using as a book or magazine reader, game station or e-mailing devices. Also this device used for marketing activities for brands. We look at this study, what is tablet devices, who use this device and how, what is tablet advertising and efficieny of tablet advertising. Also we look at Turkish tablet market and behavior of Turkish tablet users?.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectReklamcılıktr_TR
dc.subjectAdvertisingen_US
dc.subjectİletişim Bilimleritr_TR
dc.subjectCommunication Sciencesen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleYeni reklam mecrası ve satış mecrası olarak tablet cihazlar ve Türkiye`de tablet cihaz kullanımı
dc.title.alternativeTablet devices, as advertising screen and shopping channel efficiency and owerview of Turkish tablet device users? beahviors
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentYeni Medya Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmTablets
dc.subject.ytmMarketing
dc.subject.ytmTechnology
dc.subject.ytmTurkey
dc.subject.ytmCommunication means
dc.subject.ytmSpreadsheets
dc.subject.ytmAdvertisements
dc.subject.ytmMobile advertising
dc.subject.ytmTechnology utilization
dc.subject.ytmNew media
dc.subject.ytmAdvertising instruments
dc.identifier.yokid431323
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityKADİR HAS ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid308476
dc.description.pages122
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess