Show simple item record

dc.contributor.advisorBozdağ Bucak, Çiğdem
dc.contributor.authorKahraman, Ninsu
dc.date.accessioned2021-05-08T08:04:02Z
dc.date.available2021-05-08T08:04:02Z
dc.date.submitted2016
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/640248
dc.description.abstractBu tezin amacı, standart YouTube kullanıcılarının YouTube ünlülerine dönüşmesinde etkili olan faktörleri açıklamak ve YouTube ünlülerinin içerik üretirken belirli ortak etkenlerden yararlandığını göstermek. YouTube Türkiye'de yeni yeni büyüyen bir iş sektörü olduğu için standart kullanıcıların oldukça dikkatini çekmiş durumda. Ortak noktaları bulabilmek için YouTube kullanıcılarıyla röportajlar yapıp belli kategoriler altında bir taslak oluşturdum. Daha sonra standart YouTube kullanıcısından YouTube ünlüsü olmaya giden yolda bu taslakları analiz ederek sonuçları elde ettim.
dc.description.abstractThe purpose of this research is to explain the factors that are efficient for being a YouTube celebrity rather than a regular user of YouTube. The goal is to show that YouTube users have something in common while creating their content. Since YouTube recently became a business opportunity in Turkey, it has users attention. To identify patterns among YouTube content creators, I made interviews with them. Then analyze the findings and created the path of being YouTube celebrity.en_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİletişim Bilimleritr_TR
dc.subjectCommunication Sciencesen_US
dc.titleThe factors that influence the transformation of a regular user to a youtube celebrity
dc.title.alternativeYoutube kullanıcılarının youtube ünlülerine dönüşmesinde etkili olan faktörler
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentYeni Medya Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmYouTube
dc.subject.ytmUser
dc.subject.ytmCelebrities
dc.identifier.yokid10126623
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityKADİR HAS ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid436961
dc.description.pages52
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess