Show simple item record

dc.contributor.advisorVatıkıotıs, Panteleımon
dc.contributor.authorAl-Ragawi, Mohammed Hamood Ali
dc.date.accessioned2021-05-08T08:03:22Z
dc.date.available2021-05-08T08:03:22Z
dc.date.submitted2018
dc.date.issued2020-10-27
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/639783
dc.description.abstractTelevizyon sektörü, dijital çağda birçok değişiklik yaşanmış olup, sosyal medya bu değişikliklere sevk eden gelişmelerin son örneğidir. Sosyal medya herhangi bir TV kanalının önemli bir parçası haline geldiği için bu değişimlere en son katkıda bulunan etken olarak kabul edilmektedir. Bu araştırma, sosyal medyanın Yemen'de televizyonculuk üzerindeki etkilerini inceleyerek olup, Belqees TV örneği üzerine odaklanmaktadır. Araştırma, medya bütünleşmesi ve teknolojik, yapısal, ekonomik bütünleşme ve bütüncül izleyici türleri üzerine düşünceler içermektedir. Araştırma, araştırma alanının kapsamlı bir şekilde görülebilmesi için derinlemesine nicel ve nitel içerik analizi görüşmelerden oluşan karma bir araştırma yöntemi kullanmaktadır. Bu çalışmanın bulguları Belqees TV istasyonunda sosyal medyanın rolünü, programlarına ne kadar sosyal medya içeriğinin dahil olduğunu, sosyal medyayı içerik olarak kullanmanın nedenleri ve sosyal medyanın istasyonda yeni düzenleme uygulamaları nasıl getirdiğini göstermektedir.
dc.description.abstractTelevision industry experienced many changes in the digital era and social media is considered as the latest contributor to those changes as it becomes an important part of any TV station. This research is studying the impact of social media on television in Yemen with further focus on Belqees TV. The research includes reflections on the media convergence and its types of technological, structural, economic convergence and convergent audience. The study is using a mixed research method of quantitative content analysis and qualitative in-depth interviews in order to have comprehensive view of the research area. Findings of this study shows the role of social media in Belqees TV station, how much social media content is included in its programs, the motives and reasons of using social media as a source of content and how social media brings new organizational practices in the station.en_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectRadyo-Televizyontr_TR
dc.subjectRadio and Televisionen_US
dc.titleSocial media impact on television in Yemen: the case of Belqees TV
dc.title.alternativeYemen'de televizyonu üzerindeki sosyal medya etkisi: Belqees TV örneği
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2020-10-27
dc.contributor.departmentİletişim Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmYemen
dc.subject.ytmSocial media
dc.subject.ytmTelevision
dc.subject.ytmTelevision channels
dc.identifier.yokid10227108
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityKADİR HAS ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid545807
dc.description.pages74
dc.publisher.disciplineYeni Medya ve İletişim Yönetimi Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess