Show simple item record

dc.contributor.advisorVatıkıotıs, Panteleımon
dc.contributor.authorBesli, Bersu
dc.date.accessioned2021-05-08T08:03:19Z
dc.date.available2021-05-08T08:03:19Z
dc.date.submitted2019
dc.date.issued2019-11-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/639745
dc.description.abstractBu çalışma OTT markalarını takip eden Instagram kullanıcılarının en çok etkileşime geçtiği içerik kategorilerini ortaya çıkarmayı hedeflemektedir. Dijital tüketici bağlılığı ve katılımını anlamak ve analiz etmek için, iki OTT markası olan Netflix ve BluTV tarafından Instagram içerikleri incelenmiştir. Markaların dijital mecralarda sürdürdüğü içerik pazarlaması çabalarının bir ürünü olan Instagram içeriklerini dijital tüketici etkileşimi bağlamında inceleyen çalışma, içerik analizi yöntemini kullanarak, bu markaların içerik planlamaları için temel bir anlayış geliştirmeyi planlamaktadır. İçerik analizi, Instagram dijital etkileşim metriklerini tüketici geri dönüşü olarak ele almaktadır. Bu tezin amacı, OTT markalarının yüksek etkileşim seviyelerine erişebilmek için ne tür içerikler paylaşabileceklerini ortaya koymaktır. Bu endüstride yer alan markaların paylaşımları arasında hangi içerik kategorilerinin dijital tüketici etkileşimi bağlamında iletişimin interaktif olmasına katkıda bulunduğunu görmeyi amaçlamaktadır.
dc.description.abstractThis study analyzes the most engaging content categories on Instagram. In order to understand and analyze the digital consumer engagement, Instagram content shared by two OTT brands, Netflix and BluTV will be examined. The aim of the study is to introduce an understanding on what factors indicate the essentials of a branded Instagram content created as a digital content marketing effort of an OTT brand in terms of digital consumer engagement by means of relational content analysis. The analysis takes the digital engagement metrics as a consumer feedback on the brands available on the branded Instagram content. This thesis tries to indicate whether the entrance of a new perception of social networking sites brings the brand - consumer interactivity notion to digital content marketing processes. The purpose of this thesis is to understand how should brands produce their content on Instagram in order to create high levels of digital consumer engagement. It aims to see which category of content determines the influence of the interactivity in Instagram marketing by picking two brands in OTT industry.en_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectReklamcılıktr_TR
dc.subjectAdvertisingen_US
dc.subjectİletişim Bilimleritr_TR
dc.subjectCommunication Sciencesen_US
dc.titleWhat should ott brands post to engage with consumers on instagram?
dc.title.alternativeOver-the-top medya sağlayıcı markalar instagramda kullanıcılarla etkileşime girmek için nasıl paylaşımlar yapmalı?
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2019-11-06
dc.contributor.departmentYeni Medya Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmMedia
dc.subject.ytmElectronic media
dc.subject.ytmSocial media
dc.subject.ytmBrand
dc.subject.ytmBrand orientation
dc.subject.ytmBrand preference
dc.subject.ytmInstagram
dc.subject.ytmInteraction
dc.subject.ytmNew media
dc.identifier.yokid10234136
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityKADİR HAS ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid544746
dc.description.pages119
dc.publisher.disciplineYeni Medya ve İletişim Yönetimi Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess