Search
Now showing items 1-7 of 7
İlaç sektöründeki iletişim uzmanlarının gözünden, yeni RTÜK kanunuyla değişen iletişim faaliyetlerinin sağlık iletişimine etkileri
(2021-04-12)
2011 yılında çıkan RTÜK kanunuyla birlikte, ilaç firmaları reçetesiz ilaçlarla ilgili reklam ve tanıtım faaliyeti yapabilme serbestliği elde etti. Günümüzde de bu kanun güncelliğini korumaktadır. Bu doğrultuda, reçetesiz ...
Global firmaların Türkiye pazarındaki glokalizasyon çalışmaları: Fast food firmaları üzerine bir araştırma
(2021-02-09)
Globalleşme süreci, sosyal, kültürel, ekonomik, siyasi ve teknolojik alanlarda yaşanan değişimleri de beraberinde getirmiştir. İşletmeler uluslararası pazarlara açılmış, global markalar ve global rekabet ortamı ortaya ...
İşyerinin veya bir bölümünün devrinin toplu iş sözleşmesine etkisi
(2021-04-21)
İş hukukunun temel amacı iş sözleşmelerinin sürekliliğinin sağlanmasıdır. İşyerinin hukuki işleme dayalı devir ile işveren sıfatında meydana gelen değişiklik, işçilerin sözleşmelerinin devamını tehlikeye sokan en önemli ...
Kurumsal kimliğin görsel kimlik üzerindeki yansımaları: Web sitelerinde kullanılan imgelerin göstergebilimsel yaklaşımla incelenmesi
(2021-04-09)
Her kurum, kendini diğerlerinden ayıran bir kurumsal kimliğe sahiptir. Değişen toplumsal etkenler kurumsal kimlik kavramının içeriğinin değişmesine sebep olmuş ve bu tanımın kapsamını genişletmiştir. Sayıları her geçen gün ...
Kalite maliyetleri
(2021-01-14)
Kurumsal itibar ve liderlik davranışlarının marka değerine etksi
(2021-04-12)
Kurumsal yapılarda `değer yaratma` durumu kurumun en değerli varlığıdır. Değişen ve gelişen küresel ortamda kurumların başarısı ile özdeş hale gelen kurumsal itibar, liderlik ve marka değeri kavramları değer yaratma aracı ...