Show simple item record

dc.contributor.advisorBattal, Nevzat
dc.contributor.authorSayin, Ender
dc.date.accessioned2020-12-03T18:45:00Z
dc.date.available2020-12-03T18:45:00Z
dc.date.submitted2002
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/63676
dc.description.abstractÖZET Bu çalışmada, lise birinci sınıf Matematik dersi program tasarısı Benjamin S. Bloom'un `Tam Öğrenme Modeli` esas alınarak hazırlanmıştır. Bu çalışma sırasıyla şu aşamalardan oluşmaktadır: Halen kullanılmakta olan Lise Birinci Sınıf Matematik dersi program tasarısı incelenerek değerlendirilmiştir. Lise birinci sınıf Matematik dersi program tasarısı ile ilgili çeşitli kaynaklar taranmıştır. Tasarının altı ünitesi belirlenmiş ve her bir ünitenin alt başlıkları saptanmıştır. Her ünitenin içerik analizleri yapılmıştır. Analiz sonucunda saptanan davranışlar arasında aşamalılık ilişkileri kurulmuştur. Ünitelerin hedef davranışlarını öğrenciye kazandırmaya yönelik planlar hazırlanmıştır. Ünitelerdeki hedef davranışların kazanılıp kazanılmadığını saptamaya yönelik izleme testleri hazırlanmıştır. Anahtar Sözcükler Lise birinci sınıf Matematik dersi Matematik Eğitimi Program Tasarısı iv
dc.description.abstractABSTRACT In this study, the curriculum design of the High School's first grade Mathematics Course has been prepared in accordance with Benjamin S. Bloom's Mastery Learning Model. The procedures through the study were conducted as follows: The existing curriculum design of the High School's first grade Mathematics course was reviewed and evaluated. Literature regarding the curriculum design of the High School's first grade Mathematics course was reviewed. The six units of the design were identified and sub-units for each unit were determined. Content analysis was conducted for each unit. Sequential relations among the behaviors were determined and content analysis was set up through the behaviors aimed. Unit plans were prepared in order to make students gain the intended behaviors. Formative tests were prepared to find out whether the units' behavioral objectives were accomplished by the students. Keywords High School first grade Mathematics Course Mathematics Education Curriculum Designen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleLise 1 matematik dersinin program tasarısı
dc.title.alternativeThe Curriculum design for lycee 1 mathematics lesson
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentDiğer
dc.subject.ytmBloom, Benjamin
dc.subject.ytmMathematics lesson
dc.subject.ytmProgram
dc.subject.ytmHigh schools
dc.subject.ytmCurriculum design
dc.subject.ytmMathematics education
dc.subject.ytmCurriculum
dc.identifier.yokid123758
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityBALIKESİR ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid121887
dc.description.pages298
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess