Show simple item record

dc.contributor.advisorEkici, Güner
dc.contributor.authorKaraduman, İlkay
dc.date.accessioned2020-12-03T18:45:22Z
dc.date.available2020-12-03T18:45:22Z
dc.date.submitted2001
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/63659
dc.description.abstractÖZET Bu çalışma, hızla gelişen bilişim teknolojilerinin, pazarlama sektörüne yaptığı etkilerle ilgilidir. Bilişim teknolojilerindeki gelişmeler klasik pazarlama anlayışının yanı sıra daha modern bir anlayış içeren internette pazarlama kavramının ortaya çıkmasını sağlamıştır. internette pazarlama yeni gelişmeye başlayan bir kavramdır. Firmaların mallarını internet üzerinden pazarlamaları ve tüketicilerin interneti kullanarak alışveriş yapmalarını içermektedir. İnternette pazarlama uluslar arası bir faaliyettir. Küçük işletmelere de büyük işletmeler kadar uluslar arası pazarda ürünlerini satma imkanı tanımaktadır. Aynı şekilde tüketicilere de satın almak istedikleri ürünü uluslar arası birçok alternatif arasından seçme olanağı vermektedir. Bu çalışmada ortaya konan veriler her geçen gün gelişen teknolojiyle birlikte farklı boyutlar kazanacaktır. İnternette pazarlamanın önümüzdeki yıllarda önemini arttıracağı muhakkaktır. iv
dc.description.abstractABSTRACT This research is about the effects of info-communication technologies on marketing sector. Improvements on info-communication technologies obtained a new style on marketing including e-marketing. Electronic marketing (E-Marketing) is a newly growing concept. It includes firms marketing their goods on the net and consumers shopping on the net. E-Marketing is an international activity. Small companies may sell their products on the international market place as easy as big companies. As same as consumers may choose whatever they want to buy on international market place. The datums on this research will gain different dimensions with the technological improvement. E-Marketing will increase the importance in a few next years.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleİnternette pazarlama
dc.title.alternativeE-marketing
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentDiğer
dc.subject.ytmElectronic commerce
dc.subject.ytmMarketing
dc.subject.ytmMobile marketing
dc.subject.ytmInternet
dc.identifier.yokid103738
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityBALIKESİR ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid101622
dc.description.pages136
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess