Show simple item record

dc.contributor.advisorKaranfil, Yüksel Gökçen
dc.contributor.authorKaleli, Nilüfer
dc.date.accessioned2021-05-08T07:53:07Z
dc.date.available2021-05-08T07:53:07Z
dc.date.submitted2018
dc.date.issued2020-06-03
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/635996
dc.description.abstractÇalışma da Almanyalı Türklerin medyası ve medya kullanım alışkanlıkları incelenmiştir. Çalışmanın uygulama kısmında, Almanyalı Türklerin medya kullanım alışkanlıklarını ve medyalarını anlamak ve ortaya çıkartmak için derinlemesine görüşme tekniği kullanılmıştır. Katılımcılar… kişiden oluşmaktadır. Katılımcıların bir kısmı gazeteci, öğrenci ve dergi sahibi olmasına karşın, bir kısmı bu meslek grupları haricindedir. Öte yandan, mülakata katılanlar arasında Türkiyeli göçmenler ve göçle ilişkisi olan kişiler yer almaktadır. Derinlemesine mülakat sonucunda; Türkiyeli göçmenlerin medya kullanım alışkanlıklarının değişmeye başladığı ve melezleşmeye başladığı gözlemlenmiştir. Teknolojinin gelişmesi ve internet kullanımın artmasıyla birlikte, Almanya'da ki göçmen medyası da bir dönüşüm içerisine girmiştir. Anahtar Kelimeler: Göç, Melez Medya, Göçmenler. Almanyalı Türkler
dc.description.abstractThe thesis examines of German Turks Medias and their media usage. In this study, in-depth interview is applied to many people who are member of observation and people who are applied our interview and participants. Participants of in-depth interview consist of … people. While some of them working in newspaper, students and magazine owners; few people not working including job with newspaper or magazine. On the other hand, participants of the interview, they are migrants or including relationship with migrations. As a result of in-depth interview, German Turks media has start to change and being hybridizations. With evolution of technology and increasing of internet technologies usage, migration media have been transformed. Keywords: Migration, hybrid media, immigrants, German Turksen_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectGazeteciliktr_TR
dc.subjectJournalismen_US
dc.subjectİletişim Bilimleritr_TR
dc.subjectCommunication Sciencesen_US
dc.titleGerman Turks and their media consumption patterns
dc.title.alternativeAlmanya'da ki Türklerin medya kullanım alışkanlıkları
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2020-06-03
dc.contributor.departmentMedya Ve İletişim Çalışmaları Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmGermany
dc.subject.ytmTurks
dc.subject.ytmTurkish diaspora
dc.subject.ytmEmigrants
dc.subject.ytmHybrid
dc.subject.ytmInternational migration
dc.subject.ytmMedia
dc.identifier.yokid10217356
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityİZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid529680
dc.description.pages102
dc.publisher.disciplineİletişim Bilimleri Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess