Show simple item record

dc.contributor.advisorKaraman, Sebahattin
dc.contributor.authorCeylan, Uğur
dc.date.accessioned2020-12-03T18:36:28Z
dc.date.available2020-12-03T18:36:28Z
dc.date.submitted2013
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/63284
dc.description.abstractDevre tatil sahipleri, satın aldıkları devre tatil sistemi sayesinde turizm destinasyonuyla ek bağlantılar geliştiren özel gruplardır. Turistlerin turizm planlamasının bir parçası olmak için gösterdikleri heves ve bu heveslerini etkileyen faktörleri anlamak oldukça önemlidir.Bu çalışmada Kütahya ve Afyon illerinde devre tatil sistemine sahip müşterilere anket uygulaması yapılmıştır. Toplam örneklem sayısı 381?dir. Araştırmadan çıkan sonuçlar, devre tatil sistemine sahip müşterilerin beklentileri ile algılanan değer ve müşteri memnuniyeti arasında doğrudan bir ilişki olmadığıdır. Bununla birlikte müşteri şikâyetleri, algılanan ürün kalitesi ve algılanan hizmet kalitesi algılanan değeri ve müşteri memnuniyetini doğrudan etkilemektedir.Anahtar Kelimeler: Devre Tatil, Müşteri Memnuniyeti, Turizm
dc.description.abstractTimeshare owners are a special group of tourists who have additional connections with the tourism destination through their timeshare. It is important to understand tourists? willingness to participate in tourism planning and the factors influencing their willingness.In this study, the questionnaire was made to the Timeshare owners in Kütahya and Afyon. Total number of samples were 381. The result of this study, the timeshare owners?s expectations won?t have a directly relationship with perceived value and customer satisfaction. However, customer complaints, perceived product quality and perceived service quality directly effects the perceived value and customer satisfaction.Key Words: Timeshare, Customer Satisfaction, Tourismen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectTurizmtr_TR
dc.subjectTourismen_US
dc.titleDevre tatil sisteminde müşteri memnuniyetine etki eden faktörler: Kütahya ve Afyonkarahisar illerinde bir araştırma
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentTurizm İşletmeciliği ve Otelcilik Anabilim Dalı
dc.identifier.yokid10005944
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityBALIKESİR ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid380162
dc.description.pages95
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess