Show simple item record

dc.contributor.advisorTunç, Fatma Yonca
dc.contributor.authorEkinay, Murat
dc.date.accessioned2021-05-08T07:33:58Z
dc.date.available2021-05-08T07:33:58Z
dc.date.submitted2018
dc.date.issued2020-07-29
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/631923
dc.description.abstractSosyal medyanın etkisini günden güne arttırdığı günümüzde Facebook, Twitter ve Instagram gibi kanalların müşteri ilişkileri yönetimini de hiç olmadığı kadar değiştirerek dönüştürdüğü bilinen bir gerçektir. İşte böyle bir ortamda gelişen sosyal medya ve etkileşimli kanallar müşteri ilişkileri yönetim sürecini nasıl etkilemektedir? Müşterilerin bu platformlardan beklentileri neler ve beklentilerine nasıl karşılık bulabiliyorlar? Araştırmada, genel olarak iki farklı havayolu şirketinin karşılaştırması yapılarak bu sorulara yanıt aranacaktır.
dc.description.abstractThe effects of social media increase day by day and it is well known fact that social media channels like Facebook, Twitter and Instagram change the customer relationship managements by transforming them. In that kind of settings, how growing social media and interactive channels effect customer relationship management process? What are the expectations of customers in these platforms and how they met with their expectations?en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİletişim Bilimleritr_TR
dc.subjectCommunication Sciencesen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleSosyal medyada müşteri ilişkileri yönetimi havayolu sektörü üzerine bir örnek çalışma
dc.title.alternativeCustomer relationships management on social media a case study on the airline sector
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2020-07-29
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmSocial media
dc.subject.ytmCustomer relationships management
dc.subject.ytmAviation sector
dc.subject.ytmAirline companies
dc.identifier.yokid10203862
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityİSTANBUL OKAN ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid532046
dc.description.pages110
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess