Ergenlerin sahip olduğu değerler,psikolojik sağlamlık ve yaşam doyumları arasındaki yordayıcı ilişkiler
dc.contributor.advisor | Dilmaç, Bülent | |
dc.contributor.author | Özpiricci, Meryem | |
dc.date.accessioned | 2021-05-08T07:33:46Z | |
dc.date.available | 2021-05-08T07:33:46Z | |
dc.date.submitted | 2017 | |
dc.date.issued | 2019-06-28 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/631772 | |
dc.description.abstract | Bu araştırmanın amacı, ergenlerin sahip olduğu değerler, psikolojik sağlamlık ve yaşam doyumu arasındaki yordayıcı ilişkileri ortaya koymak ve bu ilişkiden hareketle oluşturulan modeli test etmek amaçlanmıştır. Araştırmada genel tarama modelinin bir alt türü olan ilişkisel tarama modeli kullanılmıştır. İlişkisel tarama, iki ya da daha fazla değişken arasındaki ilişkiyi belirlemek ve neden-sonuç ile ilgili ipuçları elde etmek amacıyla yapılan araştırmadır. | |
dc.description.abstract | The main purpose of this research, it is aimed to reveal the predictive relationship between values, resilience and life satisfaction that adolescent possess and to test the model formed by this related movement. In this study, the relational screening model that is a substype of the general screening model is used. Relational screening is a research model designed to determine relationship between two or more variable and to obtain clues for cause and effect. | en_US |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.title | Ergenlerin sahip olduğu değerler,psikolojik sağlamlık ve yaşam doyumları arasındaki yordayıcı ilişkiler | |
dc.title.alternative | Predictive relationships between values,resilience and life satisfaction that adolescent poessess | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2019-06-28 | |
dc.contributor.department | Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | |
dc.subject.ytm | Resilience | |
dc.subject.ytm | Life satisfaction | |
dc.subject.ytm | Adolescents | |
dc.subject.ytm | Education psychology | |
dc.subject.ytm | Values | |
dc.identifier.yokid | 10153196 | |
dc.publisher.institute | Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
dc.publisher.university | İSTANBUL SABAHATTİN ZAİM ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 461400 | |
dc.description.pages | 96 | |
dc.publisher.discipline | Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bilim Dalı |