Show simple item record

dc.contributor.advisorOrhan, Zeyneb Hafsa
dc.contributor.authorEfe, Kübra
dc.date.accessioned2021-05-08T07:33:33Z
dc.date.available2021-05-08T07:33:33Z
dc.date.submitted2018
dc.date.issued2020-01-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/631632
dc.description.abstractMarka tutkusu günümüzde hem işletmeler açısından hem de tüketiciler açısından büyük bir öneme sahiptir. Özellikle tüketiciler açısından gitgide önem kazanmıştır. Markaya duygusal açıdan bağlanmakta marka tutkusunun temel kavramlarını oluşturmaktadır.Bu araştırma da muhafazakâr olarak kendini kabul gören üniversite öğrencilerinin marka algısı detaylı bir şekilde ele alınmış ve uygulama kısmında üniversitede eğitim öğretim gören öğrenciler üzerine anket yapılarak giyim kuşam örneğinde marka algısı ölçülmüştür.Araştırma sonucunda çok önemli bilgiler elde edilmiş ve buna göre ankete katılan öğrencilerin yaşı, okuduğu bölümü, nereli oldukları, gelir düzeyleri, kendilerini muhafazakâr olarak kabul etmeleri ile marka algısı arasında bir ilişki olup olmadığına bakılmıştır.
dc.description.abstractNowadays brand ambition has abig influence for busınesses and consumers. Especially it gets much mare important for the consumers. They became attached to the brand and constitutes its basic concepst. In this research, the is sue of brand perception has been addressed eaborately by the unıversity students who see themself as being conservative and in the application part the brand perception was measured by maiking survey on the students who study at university. At tehe and of the research crucial ınforwations was understood and in the light of these informations we looked whether there is a relationship between the brand perception and the students's age, major, nation, income, acceptance of being conservative on the survey.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleKendilerini muhafazakar olarak tanımlayan üniversite öğrencilerinin marka algısı: Giyim kuşam örneği
dc.title.alternativeAn application on brand perception of university students who define themselves as conservatives: Clothing examples
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2020-01-06
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmUniversity students
dc.subject.ytmConservatism
dc.subject.ytmBrand
dc.subject.ytmClothing
dc.subject.ytmBrand loyalty
dc.subject.ytmBrand loyalty
dc.subject.ytmClothes
dc.identifier.yokid10191293
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityİSTANBUL SABAHATTİN ZAİM ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid519955
dc.description.pages89
dc.publisher.disciplineİşletme Yönetimi Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess