Browsing SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ by Subject "Advertising"
Now showing items 1-2 of 2
-
Kişisel markalama ve celebrity-endüstriyel kompleksi: `Instagram şöhretleri`
(İSTANBUL OKAN ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-11-19)Günümüzün hızla gelişen iletişim teknolojileriyle paralel olarak yaşadığımız dünyada kavramlar da değişmektedir. Özellikle 2000'li yıllardan itibaren sosyal medyanın varlığı ile birlikte kültür kelimesi de dijitalleşme ... -
Türkiye`de influencer pazarlama: Dijital gezgin Barkın Özdemir ve Mücahit Muğlu incelemesi
(İSTANBUL OKAN ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-10-21)Kullanıcılarına kendi markalarını yaratabilme imkanı sağlayan Instagram, kullanıcı hareketlerini hesap sahiplerine raporlayarak kullanıcıların kendi deneyimlerini geliştirebilme fırsatı vermektedir. Bu fırsatı değerlendiren ...