Search
Now showing items 1-6 of 6
Okul yöneticilerinin algılanan yönetim becerileri ile örgütsel sessizlik arasındaki ilişki: Beyoğlu ilçesi örneği
(2020-11-29)
Araştırma, İstanbul ili, Beyoğlu ilçesinde yer alan ilkokul, ortaokul ve lisede görev yapan 310 öğretmen ile kişisel bilgi formu, `Okul Yöneticisi Yönetim Becerileri` ve `Örgütsel Sessizlik` ölçeği kullanılarak ...
Yöneticilerin ve öğretmenlerin bireycilik ve toplulukçuluk düzeyleri
(2018-08-06)
Bu araştırmada okul yöneticileri ve öğretmenlerin kültürel boyuttaki bireycilik-toplulukçuluk düzeyleri belirlenmeye çalışılmıştır.Araştırmanın evreni, İstanbul ili Başakşehir ilçesi sınırları içerisindeki Milli Eğitim ...
Okul yöneticilerinin öğretmenlerle yaşadıkları bireylerarası çatışmaları yönetme stillerinin incelenmesi
(2018-08-06)
Bu araştırmada ilköğretim okul yöneticilerinin çatışma yönetim stilleri algı düzeyleri ile bu çatışma stillerinin demografik özellikleri ile ilişkileri belirlenmeye çalışılmıştır. Araştırmada beş bölüm bulunmaktadır. ...
Okul müdürlerinin iletişim becerileri ile okul iklimi arasındaki ilişkinin incelenmesi
(2020-01-10)
Araştırmada okul müdürlerinin iletişim becerilerinin okul iklimine etkisinin belirlenmesi amaçlanmıştır. Araştırmada nicel yöntemlerden ilişkisel tarama modeli kullanılmıştır. Araştırmanın evreni, İstanbul ili Sultanbeyli, ...
Okul yöneticilerinin kriz yönetim tutumları ile duygusal zekâları arasındaki ilişki
(2020-08-25)
Bu çalışmanın amacı okul yöneticilerinin görüşlerine göre, yöneticilerin kriz yönetim becerileri ile duygusal zekâ düzeyleri arasındaki ilişkinin belirlenmesidir. Bu araştırmanın evrenini, 2016-2017 yıllarındaki ...
Okul müdürlerinin liderlik stilleri ve iletişim becerileri ile öğretmenlerin saygın okul müdürü algısı arasındaki ilişki
(2018-08-06)
Bu araştırmanın amacı, okul müdürlerinin liderlik stilleri ve iletişim becerileri ile öğretmenlerin saygın okul müdürü algısı arasındaki ilişkinin, öğretmen algılarına göre belirlenmesine yöneliktir. Bu araştırmada, okul ...