Show simple item record

dc.contributor.advisorEsin, Nur
dc.contributor.authorChamma, Mohamad
dc.date.accessioned2021-05-08T07:29:30Z
dc.date.available2021-05-08T07:29:30Z
dc.date.submitted2019
dc.date.issued2019-11-27
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/630454
dc.description.abstractBu şekilde BAE aralıkları bazı Mimarlık firmaları özgürce oluşturmak ve kendi özel taahhüt gerçekleştirmek, tasarımcılar ve yatırım tüm inşaat kolu olarak rol oynarken başladı. Ancak, tasarım firmalarında proje yönetmenleri gibi görünen inşaat sektöründe oluşum değişiklikleri işlemek için doğru yetenekleri yok, içinde-House projelerin iyileştirilmesi bile, zor önde inşaat içinde kalmaya yapma ve mimar reklam, daha etkili bir çalışma süreci ve maliyet yetkin inşaat süreci yapma noktası ile. Bu nedenle, araştırma sorusu ele alınması gereken: nasıl geliştirilmesi Inşaat sürecinin disiplinlerarası takım çalışması ile müşteri memnuniyetini artırabilir.İnşaat sürecinin müşteri parçası olmalıdır?
dc.description.abstractIn this way some architecture firms in UAE ranges have freely started create and actualize their own particular undertakings, playing the part as designers and investment in the entire construction handle. However, it appears like the project directors at the design firms does not have the right abilities to handle the occurrence changes in the moving construction industry, even in the improvement of in-house projects, making it hard to remain ahead in the construction and architect advertise, with the point of making a more effective work process and a cost proficient construction process. Therefore, the research question is to be addressed: How Improving Construction Process Can Improve Client Satisfaction through Interdisciplinary teamwork.Should be the client part of construction process?en_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectMühendislik Bilimleritr_TR
dc.subjectEngineering Sciencesen_US
dc.titleImproving client satisfaction through interdisciplinary teamwork
dc.title.alternativeBirlikte müşteri memnuniyetini geliştirmek ilgileşim ekipmanları
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2019-11-27
dc.contributor.departmentMimarlık Ana Bilim Dalı
dc.identifier.yokid10230509
dc.publisher.instituteFen Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityİSTANBUL OKAN ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid583472
dc.description.pages69
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess