Show simple item record

dc.contributor.advisorŞen, Erdal
dc.contributor.authorTama, Ömer Lütfi
dc.date.accessioned2021-05-08T07:14:48Z
dc.date.available2021-05-08T07:14:48Z
dc.date.submitted2014
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/630299
dc.description.abstractHalkla birebir iletişimin temel taşı olan belediyelerde, iletişimin daha yoğun yapılabilmesi, vatandaşların ihtiyaç ve isteklerini karşılayabilmek ve onlara hızlı olarak cevap verebilmek adına belediyelerde iletişim merkezleri kurulmuştur. Yapılan bu çalışmada belediyelerde bulunan iletişim merkezlerinin kurumsal verimliliğe etkisi olup olmadığı anlaşılmaya çalışılmıştır. Çalışma; Belediyelerde iletişim merkezlerinin verimliliğe etkisi üzerine bir araştırma: Başakşehir Belediyesi örneği olarak adlandırılmış ve Başakşehir Belediyesi çalışanlarıyla kurumsal verimlilik üzerine bir çalışma yapılmıştır. Bu doğrultuda yapılan analizler sonucunda, belediyelerdeki iletişim merkezlerinin kurumsal verimliliğe olumlu bir etki yaptığı belirlenmiştir.Anahtar Kelimeler: Belediyeler, Belediyelerde İletişim Merkezleri, Kurumsal Verimlilik
dc.description.abstractIn municipalities which are the corner stones of the communication with the community, communication centers are established in order to be able to provide communication in a more intensive way, to meet citizens' needs and aspirations and to answer to them quickly.This study is an attempt to understand whether communication centers established in municipalities do have an impact on the institutional productivity. In this study based on a research dealing with the impact of communication centers on productivity and named as the case of Municipality of Başakşehir, a survey is conducted together with employees of Municipality of Başakşehir in the contexte of institutional productivity. As a result of analysis in that direction, it can be assessed that communication centers in municipalities do have a positive impact on the institutional productivity.Key Words: Local Administrations, Communication Center in Municipalities, Institutional Productivity.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectKamu Yönetimitr_TR
dc.subjectPublic Administrationen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleBelediyelerde iletişim merkezlerinin verimliliğe etkisi: Başakşehir Belediyesi örneği
dc.title.alternativeThe effect of call centers in terms of efficiency in municipalities: Başakşehir Municipality as an example
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmCommunication centre
dc.subject.ytmMunicipalities
dc.subject.ytmCommunication
dc.identifier.yokid10066513
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityİSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid391326
dc.description.pages111
dc.publisher.disciplineİşletme Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess