Show simple item record

dc.contributor.advisorİşcan, Orhan
dc.contributor.authorYildiz, Rukiye
dc.date.accessioned2021-05-08T07:14:35Z
dc.date.available2021-05-08T07:14:35Z
dc.date.submitted2015
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/630243
dc.description.abstractGünümüzde halkla ilişkiler kavramı popülaritesini arttırmış bulunmaktadır. Bu tezin amacı özel kurumlarda ve kamu kurumlarındaki halkla ilişkiler alanında yürütülen çalışmalarda nasıl bir yol izlendiğini incelemektir. Çalışmada halkla ilişkiler kavramını detaylı bir şekilde açıklayarak günümüzdeki yerine ve önemine değinilmiştir. Hızla yaşanan toplumsal değişim ve dönüşüm çerçevesinde kurumların bu birime yönelik çalışmaları, personelin bakış açısı değerlendirilmiştir. Türkiye'deki kamu kurumlarının ve özel kurumların halkla ilişkiler faaliyetlerinin işleyiş sistemleri ele alınarak farklılıkları ve benzerlikleri açıklanmıştır. Kamu kurumlarına örnek olarak Posta ve Telgraf Teşkilatı Genel Müdürlüğü özel kurumlara örnek olarak ise Türk Telekom alınmıştır.
dc.description.abstractToday, the concept of public relations are thrown into its popularity. The aim of this thesis By the definition of the concept of public relations the concept of historical development, in studies conducted in the field of public relations is to examine how public institutions and private institutions follow a path . Working in public relations were discussed and the importance to explain the concept of the present rather than in detail. Functioning system of public relations activities of public institutions and private institutions in Turkey are explained on the differences and similarities discussed. Examples of Post and Telegraph Organization General Directorate of Public institutions are examples of private institutions has been the Turk Telekom.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectHalkla İlişkilertr_TR
dc.subjectPublic Relationsen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleKarşılaştırmalı bir yaklaşımla kamu sektörü ve özel sektörde halkla ilişkilerin işlevi: Türk Telekomünikasyon Anonim Şirketi ve Posta Telgraf Teşkilatı Anonim Şirketi`nin karşılaştırılması
dc.title.alternativeWi̇th a comparati̇ve approach, the functi̇on of publi̇c relati̇ons i̇n publi̇c sector and pri̇vate sector: The comparison of P. T. T and Türk Telecom
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmPublic relations
dc.subject.ytmPTT
dc.subject.ytmTurkish Telekom
dc.subject.ytmTurkish Telecommunication
dc.subject.ytmPublic institutions
dc.subject.ytmPrivate sector
dc.identifier.yokid10080844
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityİSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid407030
dc.description.pages118
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess