Show simple item record

dc.contributor.advisorBağcı, Erdem
dc.contributor.authorAğirbaş, Hakan
dc.date.accessioned2021-05-08T07:14:16Z
dc.date.available2021-05-08T07:14:16Z
dc.date.submitted2016
dc.date.issued2019-03-17
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/630157
dc.description.abstractTHY'de stratejik yönetimin araştırılmasının amacı: THY'de stratejik yönetim faaliyetlerinin uygulama düzeylerinin tespit edilmesi ve yönetim uygulamalarını irdelemek amaçlıdır. THY'de stratejik uygulamaların ve tercihlerin neler olduğunu tespit etmek, kararların hangi örgütsel düzeyde ele alındığını anlamak, stratejik yönetimin kullanımını ve bilimsel tekniklerinin kullanılma ve çoğunluk dağılımını değerlendirmek araştırmanın amaçları arasındadır. Bunların yanında, stratejik yönetim konusunun önemini hatırlatmak ve bu konuda farkındalık oluşturmak hedeflenmektedir.Araştırmanın birinci bölümünde stratejik yönetim konusu, ikinci bölümünde sivil havacılık sistemi ve havayolu şirketleri, üçüncü bölümünde havacılık şirketlerinde strateji geliştirme, dördüncü bölüm ise Türk Hava Yolları'nda stratejik yönetim üzerine bir araştırma ve anket formu uygulaması sonucu istatistik paket programı kullanılarak araştırma sorularının sonuç değerlendirilmesi yapılmıştır.Anahtar Kelimeler: Stratejik Yönetim, Sivil Havacılık
dc.description.abstractTurkish Airlines aims at the investigation of strategic management: identification of application-level strategic management activities are intended to examine the thyme and management practices. Turkish Airlines is to identify what are the strategic applications and preferences, which understand that the decisions taken at the organizational level, the use of scientific techniques and the use of strategic management and evaluate the majority of distributions are among the objectives of the research. Furthermore, a reminder of the importance of strategic management and aims to create awareness in this regard.strategic management issues in the first part of the study, the civil aviation system and airline companies in the second part of the strategy to develop the third part of aerospace companies, the fourth part of the Turkish Airlines, in a survey and questionnaire implementation of the strategic management is carried out to evaluate the results of research questionsKeywords: Strategic Management, Civil Aviationen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleHavacılık şirketlerinde stratejik yönetim uygulamalarının incelenmesi: Türk Hava Yolları örneği
dc.title.alternativeEvaluation of strategic management practices in the aviation company: The case of Turkish Airlines
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2019-03-17
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmManagement strategies
dc.subject.ytmStrategic management
dc.subject.ytmAviation sector
dc.subject.ytmCivil aviation
dc.subject.ytmAirline companies
dc.subject.ytmTurkish Airlines
dc.identifier.yokid10105255
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityİSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid422571
dc.description.pages176
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess