Show simple item record

dc.contributor.advisorKüçükerdoğan, Gül Rengin
dc.contributor.authorUral, Zuhal Gülhan
dc.date.accessioned2021-05-08T07:13:09Z
dc.date.available2021-05-08T07:13:09Z
dc.date.submitted2013
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/629653
dc.description.abstractGünümüz koşullarında, tüm sektörlerde yer alan kurumlar açısından önemli olan unsurun, kurumun tüketiciler/hedef kitle ve diğer paydaşlar zihnindeki izdüşümü olduğu, şüphe götürmez bir gerçektir. Bu bağlamda tüm kurumlarca başarı gösterilmesi gereken en önemli çalışma alanlarından biri, kurumsal iletişim çalışmaları olmalıdır.Çalışmada, kurumlar için olmazsa olmaz bir çalışma alanı haline gelmiş ve her geçen gün önem kazanan kurumsal iletişim kavramı, tüm yönleriyle kapsamlı olarak ele alınmış ve kurumsal iletişimin hedefleri, türleri, yöntemleri ve uygulama alanları üzerinde durulmuştur.Araştırmada
dc.description.abstractIn today's climate, the brand equity of any corporate entity across all industries is an indubitable factor in terms of consumers / target stakeholders. In this context, corporate communication should be one of the most important focus areas for success of all organizations,In this study, corporate communication, which has become essential for organizations and is gaining further importance, is discussed in detail, and corporate communications objectives, types, methodologies and applications are discussed.In the study the concept ofen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİletişim Bilimleritr_TR
dc.subjectCommunication Sciencesen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleKurumsal iletişim çalışmalarının sürdürülebilirliği açısından kurumsal sosyal sorumluluk uygulamaları
dc.title.alternativeCorporate social responsibility corporate communications for the sustainability of work applications
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİletişim Sanatları Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmCorporate social responsibility
dc.subject.ytmCommunication
dc.subject.ytmCorporata communication
dc.subject.ytmInstitutional responsibility
dc.subject.ytmSocial responsibility
dc.subject.ytmSustainability
dc.identifier.yokid10010582
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityİSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid333261
dc.description.pages170
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess