Show simple item record

dc.contributor.advisorŞimşek, Hasan
dc.contributor.authorYildiz, Murat
dc.date.accessioned2021-05-08T07:12:27Z
dc.date.available2021-05-08T07:12:27Z
dc.date.submitted2017
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/629309
dc.description.abstractİstanbul ili Fatih ilçesindeki ortaokullarda çalışan öğretmenlerin yönetime katılım algıları ile örgütsel güven düzeylerinin cinsiyete, yaşa, meslekteki hizmet yılına, branş türüne göre istatistiksel olarak anlamlı düzeyde bir farklılık gösterip göstermediği; ortaokullarda çalışan öğretmenlerin örgütsel güven düzeyleri ile yönetime katılım algıları arasında anlamlı bir ilişki bulunup bulunmadığı incelenmektedir. Öğretmenlerin örgütsel güven ve yönetime katılım düzeylerine etki eden olumlu ve olumsuz faktörlerin tespiti eğitim süreçlerinin niteliğinin arttırılmasına katkı sağlayabilir.
dc.description.abstractThis study aimes at contributing the education process by determining the relationship between organizational trust and teacher expectations in school management.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleÖğretmenlerin yönetime katılım algıları ile örgütsel güven düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi (İstanbul ili Fatih ilçesi örneği)
dc.title.alternativeA research on relationship between teachers' organizational trust levels and attitudes towards participation in school management (İstanbul province, Fatiih district example)
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentEğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmOrganizational trust
dc.subject.ytmİstanbul-Fatih
dc.subject.ytmSecondary school teachers
dc.subject.ytmBranch teachers
dc.subject.ytmEducation organizations
dc.subject.ytmOrganizational commitment
dc.subject.ytmParticipation management
dc.subject.ytmEducational administration
dc.subject.ytmTeachers
dc.identifier.yokid10164441
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityİSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid475339
dc.description.pages103
dc.publisher.disciplineEğitim Yönetimi ve Planlaması Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess