Öğretmenlerin yönetime katılım algıları ile örgütsel güven düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi (İstanbul ili Fatih ilçesi örneği)
dc.contributor.advisor | Şimşek, Hasan | |
dc.contributor.author | Yildiz, Murat | |
dc.date.accessioned | 2021-05-08T07:12:27Z | |
dc.date.available | 2021-05-08T07:12:27Z | |
dc.date.submitted | 2017 | |
dc.date.issued | 2018-08-06 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/629309 | |
dc.description.abstract | İstanbul ili Fatih ilçesindeki ortaokullarda çalışan öğretmenlerin yönetime katılım algıları ile örgütsel güven düzeylerinin cinsiyete, yaşa, meslekteki hizmet yılına, branş türüne göre istatistiksel olarak anlamlı düzeyde bir farklılık gösterip göstermediği; ortaokullarda çalışan öğretmenlerin örgütsel güven düzeyleri ile yönetime katılım algıları arasında anlamlı bir ilişki bulunup bulunmadığı incelenmektedir. Öğretmenlerin örgütsel güven ve yönetime katılım düzeylerine etki eden olumlu ve olumsuz faktörlerin tespiti eğitim süreçlerinin niteliğinin arttırılmasına katkı sağlayabilir. | |
dc.description.abstract | This study aimes at contributing the education process by determining the relationship between organizational trust and teacher expectations in school management. | en_US |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.title | Öğretmenlerin yönetime katılım algıları ile örgütsel güven düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi (İstanbul ili Fatih ilçesi örneği) | |
dc.title.alternative | A research on relationship between teachers' organizational trust levels and attitudes towards participation in school management (İstanbul province, Fatiih district example) | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2018-08-06 | |
dc.contributor.department | Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | |
dc.subject.ytm | Organizational trust | |
dc.subject.ytm | İstanbul-Fatih | |
dc.subject.ytm | Secondary school teachers | |
dc.subject.ytm | Branch teachers | |
dc.subject.ytm | Education organizations | |
dc.subject.ytm | Organizational commitment | |
dc.subject.ytm | Participation management | |
dc.subject.ytm | Educational administration | |
dc.subject.ytm | Teachers | |
dc.identifier.yokid | 10164441 | |
dc.publisher.institute | Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
dc.publisher.university | İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 475339 | |
dc.description.pages | 103 | |
dc.publisher.discipline | Eğitim Yönetimi ve Planlaması Bilim Dalı |