Show simple item record

dc.contributor.advisorKamiloğlu, Fatma
dc.contributor.authorTosun, Gülcan
dc.date.accessioned2021-05-08T06:50:45Z
dc.date.available2021-05-08T06:50:45Z
dc.date.submitted2013
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/628490
dc.description.abstractGünlük yaşantımızda her an birçok olay meydana gelmektedir. Bu olaylardan hangisi ve ya hangilerinin kamuoyunun bilgisine sunulacağına ve gündemde tutulacağına medyada eşik bekçileri olarak adlandırılan medya profesyonelleri karar vermektedir. Sosyal medya diğer medya profesyonellerinin varlığını fark etmesi ile günümüzde tüm haber ağlarını etkileyen bir güç olarak karşımıza çıkmaktadır. Çoğu zaman sosyal medyanın gündeme almadığı olaylar, halkın da gündemine girmeyip, üzerinde tartışılmayan değerlendirilmeyen, eleştirilmeyen konular olmaktadır. Bu bağlamda araştırmanın amacı sosyal medyadaki en önemli ağlardan biri olan Twitter?in yazılı basına kaynak olmadaki rolünün belirlenmesidir. Çalışmayı kapsayan 3 aylık süre içerisinde tiraj bazında ilk beş sırada yer alan gazeteler incelenmiş ve Twitter kaynaklı haberler araştırma kapsamına alınmıştır. Böylelikle Twitter?in yazılı basında gündem oluşturmadaki rolü ortaya konulmaktadır.Anahtar kelimeler: 1. Sosyal medya2. Mikroblog3. Twitter4. Gündem belirleme
dc.description.abstractMany events occur in every moment of our daily life. Which of these events to be presented to the public and which ones are on the agenda and launched the media watchdogs called on media professionals to decide threshold. With other media professionals to realize the existence of social media today emerges as a force that affects all the news networks. Most of the time does not receive the agenda of social media events, not to go on the agenda of the people, are not considered contentious, uncritical affairs. In this context the aim of the present study is one of the social media networks, Twitter's most important to determine the role as being the source of the written press. Covering work on the basis of the first five in the 3-month period of circulation, Newspapers and borne on Twitter News research were covered. Thus, Twitter's role in creating of agenda the print media enshrine.Key Words : 1. Social Media2. Microblog3. Twitter4. Agenda settingen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectHalkla İlişkilertr_TR
dc.subjectPublic Relationsen_US
dc.titleSosyal medyanın yazılı basında gündem oluşturmadaki rolü (Örnek çalışma twitter)
dc.title.alternativeThe role of social media in setting of press's agenda: Twitter case
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentHalkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmSocial media
dc.subject.ytmPress
dc.subject.ytmWritten press
dc.subject.ytmNewspapers
dc.subject.ytmAgenda-setting
dc.identifier.yokid10004308
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityİSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid331888
dc.description.pages123
dc.publisher.disciplineHalkla İlişkiler ve Tanıtım Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess