Show simple item record

dc.contributor.advisorKaraduman, İlkay
dc.contributor.authorVohra, Ovais
dc.date.accessioned2021-05-08T06:49:54Z
dc.date.available2021-05-08T06:49:54Z
dc.date.submitted2015
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/628276
dc.description.abstractBu araştırmanın temelinde, Türkiye bazında kriz zamanlarındaki etkili pazarlama stratejileri yatmaktadır. Çalışmanın amacı, Türkiye'de devam eden kriz durumunu değerlendirmek ve bunun yanında ülkedeki ekonomik karışıklığın olumsuz etkileri altında pazarlamanın durumunu değerlendirmektir. Bu araştırma, hedef pazardaki etkiyi bulma ve duruma göre değerlendirme temellidir. Bu çalışma, müşterilerin market stratejilerine nasıl tepki vereceğini analiz etmek ve kriz durumlarında markalarda nasıl bir değişme görmeyi umduklarına odaklanır.Araştırmacı, Türkiye'deki kriz durumlarında şirketlerin nasıl uluslararası pazarlama yapacağıyla ilgili bir kaç öneri sağlamaya teşebbüs etmektedir. Bu tezin bünyesi birincil ve ikincil verilerden oluşmaktadır.
dc.description.abstractThis research is based on the primary aim of exploring effective marketing strategies in times of crisis; using Turkey as a case study country. The purpose of current study ıs to assess the crisis situation prevailed in Turkey and at the same time evaluate the impact of vibrant condition on marketing practice. The underlying aim is to find the appropriate affective marketing strategy and specify its role in nowadays staggering marketplace. Also, research is focused on insights over consumers' behavior toward marketing strategies and their expectations over brand changes. The following research attempts to deliver best possible marketing practice and gives some suggestions to Turkeys companies in the international marketing activities. Both primary and secondary data are used to meet the aim of the study.en_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleInternational marketing in crises situation in Turkey
dc.title.alternativeTürkiye'de kriz döneminde uluslararası pazarlama
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme (İngilizce) Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmInternational marketing
dc.subject.ytmCrisis
dc.subject.ytmCrisis management
dc.subject.ytmEconomic crisis
dc.subject.ytmMarketing
dc.subject.ytmMarketing strategies
dc.identifier.yokid10074158
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityİSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid407048
dc.description.pages97
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess