Show simple item record

dc.contributor.advisorAybar, Ahmet Sedat
dc.contributor.authorDönmez Genç, Necmiye
dc.date.accessioned2021-05-08T06:48:42Z
dc.date.available2021-05-08T06:48:42Z
dc.date.submitted2017
dc.date.issued2018-12-14
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/627876
dc.description.abstractTurizm alanındaki hizmetlerin üretimi, pazarlamasını, satınb alımı, ödemesinin yapılması, tesliminin gerçekleştirilmesi gibi birçok işlem online olarak gerçekleştirilmesi mümkündür. Online platformlar yer ayırtma ve bilet satış işlemleri adına fazla fiziksel çaba gerektirmemesi, satın alma platformunu kişileştirmesi, tüketicilere zaman ve ekonomik tasarruf sağlamasıile birlikte hizmet, marka, fiyet ve işletme kıyaslamalarına olanak sağlaması nedeni ile en popüler online aktiviteler içerisine girmiştir. Bu bağlamda çalışmanın amacı internet üzerinden pazarlama ve online rezervasyon sistemlerinin açıklanması, turizm sektöründe online rezervasyon kalite algısının incelenmesinin yanında turizm sektöründe online rezervasyon kalite algısı ve algılanan risk faktörlerinin ortaya konulmasıdır.
dc.description.abstractProduction of servicesin the field of tourism, the marketing, purchase, making the payment, such as the realization of many operations can be performed online delivery. Online platform does not require much physical effort on behalf of bookings and tizket sales operations, topersonalize the platform purchase, consumers time and services, together with the constsavings, brand, because it all owstheprice and operational benchmarking has entered in the most popular online activities. Explaining the purpose of marketing and online booking system on tehe internetto work in this context, to tourism industry in addition to examining the online perception of quality in the tourism industry online quality perception and to clarify the perceived risk factors.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectTurizmtr_TR
dc.subjectTourismen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleTurizm sektöründe online rezervasyon kalite algısı ve algılanan risk faktörlerinin incelenmesi
dc.title.alternativeInvestigation of online rezervation and perceived risk factors in the perception of quality tourism sector
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-12-14
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmTourism
dc.subject.ytmTourism sector
dc.subject.ytmReservation
dc.subject.ytmOnline shopping
dc.subject.ytmElectronic commerce
dc.subject.ytmQuality
dc.subject.ytmRisk
dc.subject.ytmInternet
dc.subject.ytmElectronic marketing
dc.subject.ytmRisk factors
dc.identifier.yokid10149742
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityİSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid490582
dc.description.pages73
dc.publisher.disciplineİşletme Yönetimi Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess