Show simple item record

dc.contributor.advisorKaraduman, İlkay
dc.contributor.authorDemir, Gamze
dc.date.accessioned2021-05-08T06:47:26Z
dc.date.available2021-05-08T06:47:26Z
dc.date.submitted2018
dc.date.issued2020-05-11
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/627196
dc.description.abstractAğızdan ağıza iletişim tüketicilerin satın alma kararlarını alabilmeleri açısından en önemli motivasyon araçları arasında yer almaktadır. Tüketiciler gerek çevrelerinden gerekse online platformlardan bilgi alarak satın alma kararlarını daha hızlı ve ekonomik bir şekilde alabilmeyi tercih eder. Bu kapsamda ürün ve hizmetler hakkında gerçekleştirilen bilgi paylaşımlarının önemi her geçen gün artmaktadır. Bu nedenle ağızdan ağıza iletişim kavramı modern toplumlarda sıklıkla incelenmekte ve çalışmalara konu olmaktadır. Bu araştırmanın konusu ülkemiz inşaat sektöründe ağızdan ağıza pazarlamanın marka bilinirliği ile ilişkisinin saptanabilmesidir.
dc.description.abstractThe word of mouth communication is one of the most important motivational tools for consumers in order to make purchasing decisions. Consumers prefer to be able to make purchasing decisions faster and more economically by receiving information from their environment or online platforms. In this scope, the importance of information sharing about products and services is increasing day by day. Therefore, the concept of word of mouth communication has been frequently investigated and studied in modern societies. The topic of this research is to determine of our country's ability of the relationship of word of mouth marketing with brand awareness in the construction sectoren_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleAğızdan ağıza pazarlama ve marka bilinirliği ilişkisi: Türkiye inşaat sektöründe bir uygulama
dc.title.alternativeWord of mouth marketing and brand awareness relationship: An application in Turkish construction sector
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2020-05-11
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmMarketing
dc.subject.ytmWord of mouth communication
dc.subject.ytmBrand
dc.subject.ytmBrand awareness
dc.subject.ytmConstruction sector
dc.identifier.yokid10208343
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityİSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid528437
dc.description.pages166
dc.publisher.disciplineİşletme Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess