Show simple item record

dc.contributor.advisorÖzet, Mehmet
dc.contributor.authorÇelik, Selçuk
dc.date.accessioned2021-05-08T06:46:22Z
dc.date.available2021-05-08T06:46:22Z
dc.date.submitted2013
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/626577
dc.description.abstractGrafik tasarım sektörünü doğrudan ilgilendiren tüm üretim araçları ve tasarım programları açısından bir inceleme olan bu çalışma; sınırları içine giren bilişim alanında, 1950 yılından bu yana olan gelişmelere de gerek duyuldukça kısa-kısa yer vermiştir. Gelişmeler, en çok sanatçıları veya sanata en yakın alan içinde bulunan kişileri etkilemektedir. Reklam ve tasarımın iç içe alanlar olması nedeniyle bu alanları birbirinden ayrı tutmak mümkün değildir. Bir sanatçının eseri ya da tasarımı, bir firmanın ya da kurumun marka değeri ya da kurumsal kimliği haline gelebilmektedir. Tezin amacı; bilişim teknolojileri ve endüstriyel gelişmelerin sürekli ve doğrudan etkilediği sektörümüzde, tasarım programları ve üretim araçlarında ortaya çıkan yenilikler, değişiklikler ve bu gelişmelerin tasarım ve üretim süreçlerine etkisidir.
dc.description.abstractThis work reviews the graphic design industry in terms of direct interest to all the tools and design programs. entering into the bounds of the computing field, and mentioned in short when needed within the limits of developments in the information technology which takes place since 1950.Improvements mostly effect the artists and people who are closer to the art.Owing to the fact that advertising and design is nested fields, it is not possible to keep separate these fields from each other. .. The work or design, of an artist can become a company's or organization's brand value or covers the corporate identity The purpose of the thesis; is the effect of.information technologies and industrial developments are constantly and directly affects our industry, design programs and production tools emerging innovations, changes and developments in the design and production processes,en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectBilim ve Teknolojitr_TR
dc.subjectScience and Technologyen_US
dc.subjectMatbaacılıktr_TR
dc.subjectTypographyen_US
dc.subjectReklamcılıktr_TR
dc.subjectAdvertisingen_US
dc.titleBilişim teknolojilerindeki gelişmelerin tasarım ve basım endüstrisine etkileri; bu gelişmelerin tasarım programları ve baskı teknolojileri açısından incelenmesi
dc.title.alternativeThe effects of informatics technology on press and design industry research on the development provided by the informatics tecnology on the design programmes and press technics
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentGrafik Tasarımı Ana Sanat Dalı
dc.subject.ytmFlexo printing
dc.subject.ytmSerigraphy
dc.subject.ytmGravure
dc.subject.ytmOffset printing
dc.subject.ytmGravure printing
dc.subject.ytmTurkish printing house
dc.subject.ytmLetterpress
dc.identifier.yokid10018822
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityİSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid386825
dc.description.pages140
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess