Show simple item record

dc.contributor.advisorWolff, Reyhan Ayşen
dc.contributor.authorBabaoğlu, Beyza
dc.date.accessioned2021-05-08T06:45:41Z
dc.date.available2021-05-08T06:45:41Z
dc.date.submitted2015
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/626122
dc.description.abstractDünya genelinde ekonomik ve sosyal hareketlerle oluşmuş zaman aralıklarına jenerasyon denmektedir. Yetişme tarzları ve içinde bulundukları ortam değişikleri nedeniyle 'kuşak' olarak da adlandırılan jenerasyonlar arasında gerek karakter gerek çalışma yöntemleri ve gerekse iş yerinden beklentilerde önemli farklılıklar gözlenebilmektedir. Farklı yaş gruplarının bir arada çalıştığı günümüz işyerlerinde yaşanan sorunların önemli bir kısmı kuşaklar arası algı,yöntem, uygulama ve iletişim farklılıklarından kaynaklanmaktadır.Bu araştırmanın amacı Turizm sektöründe çalışan X,Y,Z kuşaklarının misafirlere karşı algı, tutum ve davranışlarıdır. Kuşakların zaman içerisinde farklılaşan özellikleri bir örgüt bünyesinde çalışmaya başladıklarında da kendisini hissettirmektedir. Böylece yönetim kademelerinin kuşaklararasında yaşanan farklılıkları iyi yönetmesi önemli bir gerekliliktir.
dc.description.abstractThe time intervals that occurred with the economic and social movements throughout the world is called the generation..Due to changes in their surroundings and nurture, some important differences can be observed among generations as character or in working methods and expectations from office.The reasons of some significant problems of today's workplaces where different age groups work together are the differences in perception,method,application and communication among generations. The aim of this research to analyze the perception, attitude and behavior of X,Y,Z generations who work in tourism industry to guests.The varying in characteristic features of generations in time is felt when they work in a company structure. Thus,To manage generation gap well is an important requirement and managemenet personnel's responsibility .en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectTurizmtr_TR
dc.subjectTourismen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleTurizm sektöründe çalışanların kuşak farklılıklarına olan algılamaları ve bir araştırma
dc.title.alternativeA study of employee perceptions regaring generational differences in the tourism industry
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmPerception
dc.subject.ytmGenerations
dc.subject.ytmGeneration clash
dc.subject.ytmManagement
dc.subject.ytmDiversity management
dc.subject.ytmTourism
dc.subject.ytmTourism sector
dc.subject.ytmWorkers
dc.identifier.yokid10085818
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityİSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid424988
dc.description.pages93
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess