Show simple item record

dc.contributor.advisorÖzyer Aksoy, Yağmur
dc.contributor.authorKaragöz Üstün, Elif
dc.date.accessioned2021-05-08T06:45:03Z
dc.date.available2021-05-08T06:45:03Z
dc.date.submitted2016
dc.date.issued2020-03-24
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/625686
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı prototipik marka olarak belirlenen akıllı cep telefonu markasına ilişkin Y kuşağı kullanıcılarının marka güveni ve marka farkındalılıkları arasındaki ilişkiyi belirlemek üzerine temellendirilmiştir.Çalışmanın ilk bölümünde Y kuşağı ve prototipik markalar ikinci bölümünde marka güveni ve marka farkındalığı kavramları ele alınmıştır. Tüm bu kavramlar ile ilgili literatür çalışması gerçekleştirilmiş ve araştırmaya konu olacak temel özellikleri belirten başlıklar belirlenerek, araştırmanın amaçlarına yön verecek teorik içerik oluşturulmuştur.Çalışmanın üçüncü bölümünde ise, Y Kuşağının Apple markalı cep telefonuna karşı marka güveni ve marka farkındalığı araştırılmıştır.Anahtar Kelimeler: Y Kuşağı, Prototipik Marka, Marka Güveni, Marka Farkındalığı.
dc.description.abstractThe aim of this study for the Y-generation intelligent mobile phone brand designated as prototypical trust of users and is based on determining the relationship between brand awareness.In the first part of the study explains, Y-Generation and prototype brands, In the second part of the study explains brand trust and brand awarenessconcepts. All these concepts are carried out with the relevant literature and identified the main features of the title that will be the subject of research, theoretical content was created to give direction to the purpose of the research.In the third part of the study, Apple brand trust and brand awareness of the Y-Generation was investigated.Key Words: Y Generation, Prototype Brand, Brand Trust, Brand Awarenessen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleY kuşağının prototipik markalara karşı marka güveni ve marka farkındalığı üzerine bir araştırma
dc.title.alternativeA reseorch of brand trust and brand awereness agai̇nst of protype brand of Y generati̇on
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2020-03-24
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmGeneration Y
dc.subject.ytmPrototype
dc.subject.ytmAwareness
dc.subject.ytmMobile phone
dc.subject.ytmBrand
dc.subject.ytmBrand trust
dc.identifier.yokid10143733
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityİSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid458493
dc.description.pages69
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess