Browsing SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ by Author "09dde3951142012f9b62a9a583b9e7a1"
Now showing items 1-2 of 2
-
Devre tatil sisteminde müşteri memnuniyetine etki eden faktörler: Kütahya ve Afyonkarahisar illerinde bir araştırma
Ceylan, Uğur (BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Devre tatil sahipleri, satın aldıkları devre tatil sistemi sayesinde turizm destinasyonuyla ek bağlantılar geliştiren özel gruplardır. Turistlerin turizm planlamasının bir parçası olmak için gösterdikleri heves ve bu ... -
Kurumsal itibar oluşturma sürecine müşteri şikâyet yönetiminin etkisi: Seyahat acentaları üzerine bir araştırma
Ceylan, Uğur (BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-05-09)Müşteri şikâyet yönetimi ve kurumsal itibar yönetimi işletmecilik literatüründe son yıllarda üzerinde en çok çalışılan konular arasındadır. Gerek yerli ve gerekse yabancı literatürde bu iki kavram arasındaki ilişkiyi sınayan ...