Now showing items 1-2 of 2

    • Reklamların markalar üzerindeki rolü 

      Çubukcu, Gökçin (İSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-12-28)
      Tarihin ilk aşamalarında insanlar birbiriyle alışveriş yaparken sadece ürünlerinin satılması hedefleniyor ve satılan ürünlerin yerlerine ise kendi ihtiyaçlarını karşılayacak başka ürünler koyuluyordu. İlerleyen aşamalarında ...
    • Sokak fotoğrafçılığı 

      Çubukcu, Gökçin (İSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Öncelikle belirtilmesi gereken nokta, sokakta çekilen her fotoğrafın Sokak Fotoğrafı olarak algılanmamasıdır. Böyle adlandırılmasında ki en büyük etken ise kavramsal olarak bilinmemesinden dolayıdır. Birçok kişi sadece ...