Browsing SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ by Author "01a37f1947332d3d7d50160c142fa5f3"
Now showing items 1-2 of 2
-
Reklamların markalar üzerindeki rolü
Çubukcu, Gökçin (İSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-12-28)Tarihin ilk aşamalarında insanlar birbiriyle alışveriş yaparken sadece ürünlerinin satılması hedefleniyor ve satılan ürünlerin yerlerine ise kendi ihtiyaçlarını karşılayacak başka ürünler koyuluyordu. İlerleyen aşamalarında ... -
Sokak fotoğrafçılığı
Çubukcu, Gökçin (İSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Öncelikle belirtilmesi gereken nokta, sokakta çekilen her fotoğrafın Sokak Fotoğrafı olarak algılanmamasıdır. Böyle adlandırılmasında ki en büyük etken ise kavramsal olarak bilinmemesinden dolayıdır. Birçok kişi sadece ...