Show simple item record

dc.contributor.advisorSezer, Nuri
dc.contributor.authorYarapsan, Mert
dc.date.accessioned2021-05-08T06:30:47Z
dc.date.available2021-05-08T06:30:47Z
dc.date.submitted2010
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/623138
dc.description.abstractÜrünlerin birbirine benzeyerek farklılıkların ortadan kalkmaya başladığı, tüketicilerin karşılaştığı reklam ve mesajların sayısal olarak ciddi bir artış gösterdiği günümüzde, reklam çalışmaları tüketicilerin dikkatini çekmek ve onlara doğru mesajı iletebilmek adına alternatif mecralarda, farklı uygulama şekilleri ile yayımlanmaya başlamıştır. Bu uygulama şekillerinden biri de, basılı reklam çalışmalası uygulamasıdır.Bu araştırmada basın İlanlarının, basım aşamasında kullanılan farklı ve yenilikçi malzemeler ve bu malzemelerin müşteri algısına etkileri konusunu ele almaktadır. Araştırma, dergi kullanıcıları üzerinde gerçekleştirilmiş ve katılımcıların farklı uygulamalara ilişkin algıları ile satın alma kararları incelenmiştir. Araştırma ile Basın ilanlarında kullanılan yenilikçi malzeme uygulamalarının daha bilgi verici, açıklayıcı ve satın alma açısından da ikna edici olduğu sonucu elde edilmiştir.
dc.description.abstractIn recent day, the differences between the products and services are decreasing day by day. And also, the number of advertisement and messages that customers? come face to face is increasing as well. This is because; these advertisements have different media channels in order to attract customers? attention. One of these different media channels is printed media.In this study, ?Press announcement and innovative materials that are used for this announcements and influences of them to customers? perception? is considered as a topic. Public survey is used as a method to determine the decision of customers that are faced advertisement with innovative materials. As a result of this survey, it came into the open, innovative materials have a positive influence to customers perception and it influence the purchasing addiction.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectGüzel Sanatlartr_TR
dc.subjectFine Artsen_US
dc.subjectMatbaacılıktr_TR
dc.subjectTypographyen_US
dc.subjectReklamcılıktr_TR
dc.subjectAdvertisingen_US
dc.titleBasın ilanlarının basım aşamasında kullanılan farklı ve yenilikçi malzemelerin müşteri algısına etkileri
dc.title.alternativePress announcement and innovative materials that are used for this announcements and influences of them to customers? perception
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentGrafik Tasarımı Ana Sanat Dalı
dc.subject.ytmMaterials
dc.subject.ytmMaterial selection
dc.subject.ytmPress advertisement
dc.subject.ytmAdvertisements
dc.subject.ytmConsumer satisfaction
dc.subject.ytmConsumer preferences
dc.subject.ytmConsumer perception
dc.subject.ytmInnovative
dc.identifier.yokid385934
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityHALİÇ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid279998
dc.description.pages71
dc.publisher.disciplineGrafik Tasarımı Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess