Duygusal zekâ`nın örgütsel vatandaşlık davranışına etkisi
dc.contributor.advisor | Bayramoğlu, Gökben | |
dc.contributor.author | Güner, Ayşe Nur | |
dc.date.accessioned | 2021-05-07T12:55:15Z | |
dc.date.available | 2021-05-07T12:55:15Z | |
dc.date.submitted | 2016 | |
dc.date.issued | 2018-08-06 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/622968 | |
dc.description.abstract | Bu çalışmada ana sınıfı öğretmenlerinin duygusal zekâ düzeylerinin örgütsel vatandaşlık davranışına etki edip etmediği incelenmiştir. Araştırmanın ilk bölümünde duygusal zekâya ilişkin bilgilere yer verilmiştir. İkinci bölümde örgütsel vatandaşlık davranışı incelenmiş ve kavramsal açıklamaları yapılmıştır. Son bölümde ana sınıfı öğretmenleri üzerinde anket çalışması yapılmış ve katılımcıların konuyla ilgili görüşleri alınmıştır. Elde edilen veriler istatistik paket programı ile analiz edilmiş ve bulgular değerlendirilmiştir.Anahtar Kavramlar: Duygusal Zekâ, Örgütsel Vatandaşlık Davranışı | |
dc.description.abstract | In this study it is examined whether the degree of the Kindergarten teachers' emotional intelligence affects organizational citizenship behavior or not. On the first part of the study three is some information on emotional intelligence. In the second part, organizational citizenship behavior is examined and its conceptional explanations are held. In the last part a questionnaire is carried out on Kindergarten teachers and their views are written. The data is analyzed through statistic package program and the findings are evaluated.Key Words: Emotional intelligence, Organizational citizenship behavior. | en_US |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.subject | İşletme | tr_TR |
dc.subject | Business Administration | en_US |
dc.title | Duygusal zekâ`nın örgütsel vatandaşlık davranışına etkisi | |
dc.title.alternative | The effect of emotional intelligence to organizational citizenship behavior | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2018-08-06 | |
dc.contributor.department | İşletme Ana Bilim Dalı | |
dc.subject.ytm | Emotional intelligence | |
dc.subject.ytm | Organizational citizenship behavior | |
dc.subject.ytm | Preschool teachers | |
dc.subject.ytm | Teachers | |
dc.identifier.yokid | 10122914 | |
dc.publisher.institute | Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
dc.publisher.university | HİTİT ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 433870 | |
dc.description.pages | 131 | |
dc.publisher.discipline | Diğer |