Show simple item record

dc.contributor.advisorÇağıran Kendirli, Hülya
dc.contributor.authorKaptan, Sinem
dc.date.accessioned2021-05-07T12:54:23Z
dc.date.available2021-05-07T12:54:23Z
dc.date.submitted2019
dc.date.issued2019-11-26
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/622761
dc.description.abstractTüketici karar süreci, gereksinimin doğması, seçenekler arasından tercih yapma, para, zaman ve efor harcayarak satın alımı gerçekleştirme ve kullanımını bünyesinde barındıran devimsel bir süreçtir. Bu bağlamda çalışmanın konusu üniversite eğitimi alan kadın tüketicilerin satın alma davranışları üzerindeki etkileridir.Çalışmanın amacı tüketici davranışı ve tüketici davranış modellerinin açıklanması, kadın tüketicilerin satın alma davranışı ve kadın tüketicilerin satın alma karar aşamalarının açıklanması ile birlikte üniversite eğitimi alan kadın tüketicilerin satın alma davranışları üzerindeki etkilerinin ortaya konulmasıdır. Çalışma literatür taramasının yanında Çorum ilinde uygulanan anket çalışması ile desteklenmiştir.
dc.description.abstractThe decision process of the consumer is a kinetic process comprising the need which arises, preferring among options, buying by spending money, time and effort and the utilization. In this respect, the subject of the study is the influences of university graduate women consumers on purchasing behaviors.The purpose of the study is to explain the consumer behavior and consumer behavior models, explaining the purchasing behavior of women consumers and the decision phases of women consumers as well as to set forth their effects on the purchasing behaviors of university graduate women consumers. In addition to literature screening, the study was supported by a survey study realized in the province of Çorum.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleÜniversite eğitimi alan kadın tüketicilerin satın alma davranışları üzerindeki etkilerin incelenmesi: Çorum ili örneği
dc.title.alternativeA study on the influences of university graduate women consumers on purchasing behaviors example of Çorum province
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2019-11-26
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmConsumers
dc.identifier.yokid10274557
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityHİTİT ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid583050
dc.description.pages82
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess