Show simple item record

dc.contributor.advisorKırdar, Yalçın
dc.contributor.authorSabanci, Emine
dc.date.accessioned2021-05-07T12:41:23Z
dc.date.available2021-05-07T12:41:23Z
dc.date.submitted2013
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/622427
dc.description.abstractArtan rekabet koşullarından dolayı özel sektör tarafından sağlanan hizmet ve ürün kalitesi giderek yükselmektedir. Özel sektörden kaliteli hizmet almaya alışan insanlar, devletin eli olarak görülen kamu kurumlarından daha kaliteli hizmet talep etmektedirler. Kamu kurumlarının bu taleplere yeterince cevap verebilmeleri ancak başarılı ve iş heyecanı yüksek bireylerle çalışmaları ile mümkündür. Yüksek performans ve motivasyonun sağlanabilmesi için çalışanların performanslarının doğru ve etkin bir şekilde değerlendirilmesi, çalışanları motive eden faktörlerin belirlenerek performans değerlendirme sürecinin bir motivasyon aracı olarak kullanılabilmesi gerekmektedir.Bu çalışmanın amacı, kamu kesiminde memurların çalışma motivasyonu üzerindeki etkilerinin performanslarına nasıl yansıdığının açıklanmasıdır. Çalışmada, motivasyon ve performans değerlendirme konularında değişik kaynaklardan sağlanan teorik bilgiler verilmiş; bu bilgiler ışığında bu iki kavram arasındaki ilişki açıklanmaya çalışılmıştır. Ayrıca bu çalışmada motivasyon ve performans ile ilgili istatiksel analiz yapılmış ve analiz sonuçlarına göre değerlendirme yapılmıştır.
dc.description.abstractThe quality of the goods and services provided by the private private sector has been gradually increasing due to the increasing competition. The people, who are used to receive high quality service from the private sector, demand higher quality services from the public institutions, which are regarded as the hand of the Government.The public institutions can respond to such demands sufficient only if they work with successful and energetic people. In order to ensure high performance and motivation, the performance of the employees should be evaluated in a correct and effectiveen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleHizmet sektöründe motivasyon performans yönetim ilişkisi; Sosyal güvenlik kurumlarında bir uygulama
dc.title.alternativeThe relation between motivation and performance management in service sector; An implementation in social security institutions
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmSocial security institutions
dc.subject.ytmPerformance evaluation
dc.subject.ytmMotivation
dc.subject.ytmPerformance
dc.subject.ytmService sector
dc.subject.ytmPerformance management
dc.subject.ytmHuman resources management
dc.identifier.yokid460521
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityGEDİZ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid339767
dc.description.pages190
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess