Show simple item record

dc.contributor.advisorGarayev, Vener
dc.contributor.authorAktaş, Kadir
dc.date.accessioned2021-05-07T12:41:21Z
dc.date.available2021-05-07T12:41:21Z
dc.date.submitted2014
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/622423
dc.description.abstractBu çalışmada, sağlık sektöründeki çalışanların itibar algısının ve iş memnuniyeti algısının örgütsel performans üzerindeki etkilerinin ortaya konulması amaçlanmıştır. Modeli test etmek amacıyla demografik değişkenler dışında 31 soruluk bir anket kullanılmıştır. Bu anketler Diyarbakır'da devlet ve özel sağlık sektöründe çalışan personele dağıtılmış ve 153 anket analiz için kullanılmıştır. Sonuçta, itibar algısı, iş memnuniyeti algısı ve örgütsel performans arasında pozitif doğrusal bir ilişki tespit edilmiştir. Özel sağlık kurumlarında çalışanlarının itibar algısı, iş memnuniyeti algısı ve örgütsel performans skorlarının devlete bağlı sağlık kurumlarında çalışan personele göre her hangi bir fark görülmemiştir. Ayrıca demografik değişkenler açısından tecrübe hariç, fark tespit edilmemiştir.Anahtar Kelimeler: İtibar Yönetimi, İş Memnuniyeti, Örgütsel Performans ve Sağlık Sektörü
dc.description.abstractThis study aims to introduce the effects of relationship among; Reputation Management, Job Satisfaction and Organizational Performance within the health sector. A 31-items questionnaire except demographic questions was used to test the model. The survey was delivered to government and private health sector employees in Diyarbakır. A total of 153 completed questionnaires were used for analysis. A positive relationship was found between Reputation, Job Satisfaction and Organizational Performance. In addition, there have was found no difference between private and government health sector's perceptions of employees about Reputation, Job Satisfaction and Organizational Performance. In addition, there was found no differences in terms of demographic features, except experience.Keywords: Reputation Management, Job Satisfaction and Organizational Performance and Health Sectoren_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleİtibar yönetimi, iş memnuniyeti ve örgütsel performans arasındaki ilişkinin analizi: Sağlık sektöründe bir uygulama
dc.title.alternativeAnalysis of relationship among reputation mamagement, job satisfaction and organizational performance: An application in the health sector
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmOrganizational performance
dc.subject.ytmHealth sector
dc.subject.ytmPerformance
dc.subject.ytmReputation
dc.subject.ytmJob satisfaction
dc.identifier.yokid10030945
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityGEDİZ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid361755
dc.description.pages109
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess