Browsing SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ by Subject "Advertising"
Now showing items 1-3 of 3
-
Boyut değiştiren reklamcılık kavramı ve bütünleşik pazarlama iletişimi aracı olarak ürün yerleştirme
(GEDİZ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Pazarlama, günümüze gelene kadar bir takım aşamalardan geçmiştir. Bu aşamalar ürün, satış, pazarlama ve müşteri odaklı aşamalar şeklindedir. Pazarlamanın bu aşamalardan geçmesinin sebepleri araştırıldığında, küreselleşme ... -
Buzdolabı reklam kampanyalarında seçilen hedef kitleye bağlı olarak ürünün öne çıkarılması gereken özellikleri
(GEDİZ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu çalışmada, buzdolabı üretici firmaları tarafından yapılacak reklam kampanyalarında, seçtikleri hedef kitleye bağlı olarak buzdolaplarına ait hangi özelliklerini öne çıkarmaları gerektiği konusunda bir araştırma yapılmıştır. ... -
Nöropazarlama faaliyetlerinde bilinçaltı reklamcılık ve tüketici algısı üzerindeki etkisi
(GEDİZ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Gelişen ve modern dünyaya ayak uydurmaya çalışan pazarlama ve reklam da sadece düz mesajlarla tüketicilere ulaşmayı amaçlamamaktadırlar. Teknolojik gelişmelerin hızla yaşandığı Dünya'da üretilen ürünlerin fazlalığı ...